Investigating the extent to which social network is used as a customer interaction tool

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Panuš, Jan
dc.contributor.author Bioh, Debora
dc.date.accessioned 2016-09-23T05:11:33Z
dc.date.available 2016-09-23T05:11:33Z
dc.date.issued 2016
dc.date.submitted 2016-08-15
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/65725
dc.description.abstract This research investigates the extent to which social network is used as a means of communication between businesses and their customers. The study focuses on telecommunications companies in Ghana and the extent to which they use social network platforms such as Facebook and Twitter to interact with their subscribers. The results of the kind of customer interactions as well as the extent of interactions are presented and the advantages for using social media discussed. eng
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject social network eng
dc.subject customer interaction eng
dc.subject telecommunications companies eng
dc.subject tools eng
dc.subject facebook eng
dc.subject twitter eng
dc.subject sociální sítě cze
dc.subject interakce zákazníka cze
dc.subject telekomunikační společnosti cze
dc.subject facebook cze
dc.subject twitter cze
dc.title Investigating the extent to which social network is used as a customer interaction tool eng
dc.title.alternative Průzkum využití sociálních sítí jako nástroje pro interakci se zákazníkem cze
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2016-09-14
dc.description.abstract-translated Tato práce zkoumá, do jaké míry je možné sociální síť použít jako prostředek pro komunikaci mezi podniky a jejich zákazníky. Studie se zaměřuje na telekomunikační společnosti z Ghany a také se zabývá tím, do jaké míry tyto firmy využívají sociálních sítí jako je Facebook nebo Twitter. V práci jsou prezentovány typy interakcí mezi zákazníky a podniky, jakož i rozsah vzájemného působení, dále jsou diskutovány výhody pro používání sociálních médií. cze
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Regional and Information Management cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D35367
dc.thesis.degree-program System Engineering and Informatics cze
dc.identifier.stag 28846
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet