Nástroje pro vytváření pozitivní image firmy vůči vybraným skupinám stakeholderů

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jelínková, Martina
dc.contributor.author Blaháček, Daniel
dc.date.accessioned 2016-09-02T04:24:51Z
dc.date.available 2016-09-02T04:24:51Z
dc.date.issued 2016
dc.date.submitted 2016-07-01
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/65603
dc.description.abstract Bakalářské práce je zaměřena na problematiku budování pozitivní image u zákazníků a u dodavatelů ve vybraných potravinářských podnicích. Na základě rešerše odborné literatury je nejprve vymezen pojem image, včetně jeho charakteristik a definic. Následující kapitola je věnována firemní identitě, firemní filozofii a prostředkům firemní identity. Tyto prvky mají zásadní vliv na tvorbu pozitivní image podniku. V závěru teoretické části práce jsou charakterizovány zainteresované skupiny veřejnosti, u nichž je v zájmu podniku vytvářet pozitivní povědomí a image. Mluvíme o skupinách tzv. primárních a sekundárních stakeholderů. Navazující praktická část bakalářské práce popisuje a shrnuje výsledky primárního kvalitativního výzkumu zaměřeného na budování pozitivní image vůči zákazníkům a dodavatelům ve dvou potravinářských podnicích působících v České republice. Výsledky byly shrnuty formou zpráv z výzkumu v každém ze zkoumaných podniků. Závěrem jsou informace zjištěné výzkumem zanalyzovány a jsou formulována doporučení. cze
dc.format 81 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná
dc.subject image cze
dc.subject firemní identita cze
dc.subject prostředky firemní identity cze
dc.subject firemní reputace cze
dc.subject goodwill cze
dc.subject firemní filozofie cze
dc.subject firemní komunikace cze
dc.subject firemní kultura cze
dc.subject firemní produkty cze
dc.subject public relations cze
dc.subject stakeholders cze
dc.subject podniky cze
dc.subject image eng
dc.subject corporate identity eng
dc.subject means of corporate identity eng
dc.subject corporate reputation eng
dc.subject goodwill eng
dc.subject corporate philosophy eng
dc.subject corporate communication eng
dc.subject corporate culture eng
dc.subject corporate pruducts eng
dc.subject public relations eng
dc.subject stakeholdeři eng
dc.subject companies eng
dc.title Nástroje pro vytváření pozitivní image firmy vůči vybraným skupinám stakeholderů cze
dc.title.alternative Instruments for creating of positive company image towards specific groups of stakeholders eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2016-08-22
dc.description.abstract-translated This bachelor work focuses on the issue of building a positive image for customers and suppliers in the chosen food organizations. Based on research from specialized literature, the term image is explained first, including the characteristics and definitions. The following chapter is devoted to the company's identity, philosophy and the tools of company's identity. These elements have the basic influence on creating a positive image of the company. In the conclusion of theoretical part are characterized involving groups of the public, whose focus is to create a positive awareness and company image. Speaking of groups so called primary and secondary stakeholders. Following practical part of this bachelor work describes and summarizes the results of primary qualitative research that focuses on building a positive image among customers and suppliers in two different food processing businesses based in Czech Republic. The results are summed up in the message from research in each of the considering organizations. In the conclusion part, all information from the research are analyzed and recommendations are made. eng
dc.description.department Fakulta chemicko-technologická cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D35345
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.identifier.stag 30754
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet