dc.contributor.advisor |
Jelínková, Martina |
|
dc.contributor.author |
Blaháček, Daniel
|
|
dc.date.accessioned |
2016-09-02T04:24:51Z |
|
dc.date.available |
2016-09-02T04:24:51Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2016-07-01 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/65603 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářské práce je zaměřena na problematiku budování pozitivní image u zákazníků a u dodavatelů ve vybraných potravinářských podnicích. Na základě rešerše odborné literatury je nejprve vymezen pojem image, včetně jeho charakteristik a definic. Následující kapitola je věnována firemní identitě, firemní filozofii a prostředkům firemní identity. Tyto prvky mají zásadní vliv na tvorbu pozitivní image podniku. V závěru teoretické části práce jsou charakterizovány zainteresované skupiny veřejnosti, u nichž je v zájmu podniku vytvářet pozitivní povědomí a image. Mluvíme o skupinách tzv. primárních a sekundárních stakeholderů.
Navazující praktická část bakalářské práce popisuje a shrnuje výsledky primárního kvalitativního výzkumu zaměřeného na budování pozitivní image vůči zákazníkům a dodavatelům ve dvou potravinářských podnicích působících v České republice. Výsledky byly shrnuty formou zpráv z výzkumu v každém ze zkoumaných podniků. Závěrem jsou informace zjištěné výzkumem zanalyzovány a jsou formulována doporučení. |
cze |
dc.format |
81 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
|
dc.subject |
image |
cze |
dc.subject |
firemní identita |
cze |
dc.subject |
prostředky firemní identity |
cze |
dc.subject |
firemní reputace |
cze |
dc.subject |
goodwill |
cze |
dc.subject |
firemní filozofie |
cze |
dc.subject |
firemní komunikace |
cze |
dc.subject |
firemní kultura |
cze |
dc.subject |
firemní produkty |
cze |
dc.subject |
public relations |
cze |
dc.subject |
stakeholders |
cze |
dc.subject |
podniky |
cze |
dc.subject |
image |
eng |
dc.subject |
corporate identity |
eng |
dc.subject |
means of corporate identity |
eng |
dc.subject |
corporate reputation |
eng |
dc.subject |
goodwill |
eng |
dc.subject |
corporate philosophy |
eng |
dc.subject |
corporate communication |
eng |
dc.subject |
corporate culture |
eng |
dc.subject |
corporate pruducts |
eng |
dc.subject |
public relations |
eng |
dc.subject |
stakeholdeři |
eng |
dc.subject |
companies |
eng |
dc.title |
Nástroje pro vytváření pozitivní image firmy vůči vybraným skupinám stakeholderů |
cze |
dc.title.alternative |
Instruments for creating of positive company image towards specific groups of stakeholders |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2016-08-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work focuses on the issue of building a positive image for customers and suppliers in the chosen food organizations. Based on research from specialized literature, the term image is explained first, including the characteristics and definitions. The following chapter is devoted to the company's identity, philosophy and the tools of company's identity. These elements have the basic influence on creating a positive image of the company. In the conclusion of theoretical part are characterized involving groups of the public, whose focus is to create a positive awareness and company image. Speaking of groups so called primary and secondary stakeholders.
Following practical part of this bachelor work describes and summarizes the results of primary qualitative research that focuses on building a positive image among customers and suppliers in two different food processing businesses based in Czech Republic. The results are summed up in the message from research in each of the considering organizations. In the conclusion part, all information from the research are analyzed and recommendations are made. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D35345 |
|
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.identifier.stag |
30754 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |