Vzdělávání mentálně postižených a jejich sociální (re)integrace

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Samek, Tomáš
dc.contributor.author Sušerová, Barbora
dc.date.accessioned 2016-09-02T04:23:13Z
dc.date.available 2016-09-02T04:23:13Z
dc.date.issued 2016
dc.date.submitted 2016-06-30
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/65470
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá vzděláváním mentálně postižených směřujícím k rozvoji jejich osobnosti a zapojení do běžného života. Zaměřuji se na pojem mentální retardace a (re) integrace do společnosti. Práce dále vychází z výsledku terénního výzkumu v Praktické škole, která nabízí mnoho sociálních služeb včetně tranzitního programu, který poskytuje podporu lidem s mentálním nebo kombinovaným postižením při osvojování sociálních a pracovních dovedností. Analyzuji tedy její služby, metody vzdělávání a především to, jestli mají tyto osoby po programu lepší možnost uplatnění na trhu práce. cze
dc.format 57 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject mentální retardace cze
dc.subject integrace cze
dc.subject sociální služby cze
dc.subject stigma cze
dc.subject zaměstnávání cze
dc.subject mental retardation eng
dc.subject integration eng
dc.subject social services eng
dc.subject stigma eng
dc.subject employment eng
dc.title Vzdělávání mentálně postižených a jejich sociální (re)integrace cze
dc.title.alternative Education of the mentally Ill and their Social (Re)integration eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Andrš, Zbyněk
dc.date.accepted 2016-09-01
dc.description.abstract-translated The present BA thesis has the following area of focus: education of people with mental disabilities aiming to develop their personality and integrate them into community. It investigates the concepts of mental retardation, integration and reintegration into society. The thesis includes a survey whose findings are presented in a separate chapter. A special needs school was selected to conduct the survey. The school serves students who struggle with mental disabilities or a more complex disabilities helping them to gain social and work related skills. The survey analyses the methods of instruction, level of services including a transition program and how successful in the job market the clients are after completing the program. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Sociální antropologie cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D34931
dc.thesis.degree-program Sociologie cze
dc.identifier.stag 30895
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet