Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Horálek, Adam |
|
dc.contributor.author |
Harčárová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2016-09-02T04:23:07Z |
|
dc.date.available |
2016-09-02T04:23:07Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2016-06-30 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/65461 |
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je zjistit, jak se děti cizinců integrují během procesu vzdělávání na českých školách a jak vlastně zvládají český jazyk. V průběhu integrace jsou děti cizinců pod různými vlivy nové společnosti. Děti se potýkají s novými zvyky a tradicemi, ale zároveň se potýkají s vlivy původní společnosti. Práce je rozdělena na dvě části, praktickou a teoretickou část. V teoretické části této práce se snažím prostřednictvím nastudované literatury popsat pojmy, které s tématem souvisí. Praktická část se týká výzkumu realizovaného na základní škole, která je navštěvovaná dětmi cizinců. Výzkum byl založen na datech poskytnutých dětmi cizinců, jejich českými spolužáky, ale i vyučujícími a vedením školy. |
cze |
dc.format |
52 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cizinci ve školách |
cze |
dc.subject |
integrace |
cze |
dc.subject |
mateřský jazyk |
cze |
dc.subject |
antropologie pedagogiky |
cze |
dc.subject |
foreigners in schools |
eng |
dc.subject |
integration |
eng |
dc.subject |
antropology of education |
eng |
dc.subject |
native language |
eng |
dc.title |
Začlenění dětí cizinců do české společnosti |
cze |
dc.title.alternative |
Integration of Children of Foreigners into the Czech Society |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Hloušková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2016-08-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work is aimed at finding out how the foreign children are integrated during the educational process at Czech schools and how they manage Czech language. During the integration the foreign children they are influenced by new society. Children meet new customs and traditions, on the other hand they are influenced by their own culture. This work is divided into two parts, practical and theoretical part. In theoretical part I try to describe terms by special literature. Practical part concerns research that was realized at primary school, that foreign children go to. The research was based on data given by foreign children, their Czech classmates and also their teachers and school management. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální antropologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D34916 |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociologie |
cze |
dc.identifier.stag |
30271 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|