dc.contributor.advisor |
Zitková, Helena |
|
dc.contributor.author |
Janíčková, Natálie
|
|
dc.date.accessioned |
2016-09-02T04:22:39Z |
|
dc.date.available |
2016-09-02T04:22:39Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2016-06-29 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/65435 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce je věnována využití dramatických technik ve výuce anglického jazyka na základní škole jako prostředku rozvíjejícího mluvený projev žáků. V teoretické části jsou uváděna východiska pro následující empirické šetření. Teoretická část se zabývá teorií produktivní řečové dovednosti mluvení a principy dramatické výchovy a popisuje dramatické techniky ve vztahu k rozvoji mluveného projevu žáků. V praktické části je popsané výzkumné šetření, které hodnotí postoj žáků k dramatickým aktivitám. |
cze |
dc.format |
49 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
dramatická výchova |
cze |
dc.subject |
produktivní řečová dovednost mluvení |
cze |
dc.subject |
komunikativní kompetence |
cze |
dc.subject |
mladý žák |
cze |
dc.subject |
komunikace |
cze |
dc.subject |
plynulost |
cze |
dc.subject |
drama education |
eng |
dc.subject |
the productive language skill of speaking |
eng |
dc.subject |
communicative competence |
eng |
dc.subject |
young learner |
eng |
dc.subject |
communication |
eng |
dc.subject |
fluency |
eng |
dc.title |
Using drama techniques in development of speaking skills in ELT at primary school |
cze |
dc.title.alternative |
Using drama techniques in development of speaking skills in ELT at primary school. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Reimannová, Irena |
|
dc.date.accepted |
2016-08-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the use of drama techniques in teaching English at elementary school as a means of pupils' speaking skills development. The theoretical part aims to lay the groundwork for subsequent empirical research. It deals with the theory of speaking as a productive language skill and the principles of drama education, and it describes drama techniques in relation to the development of pupils' speaking skills. The practical part describes an empirical research, which assessed pupils' attitude to drama-based activities. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D35347 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.identifier.stag |
28476 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |