Using drama techniques in development of speaking skills in ELT at primary school

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Zitková, Helena
dc.contributor.author Janíčková, Natálie
dc.date.accessioned 2016-09-02T04:22:39Z
dc.date.available 2016-09-02T04:22:39Z
dc.date.issued 2016
dc.date.submitted 2016-06-29
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/65435
dc.description.abstract Tato práce je věnována využití dramatických technik ve výuce anglického jazyka na základní škole jako prostředku rozvíjejícího mluvený projev žáků. V teoretické části jsou uváděna východiska pro následující empirické šetření. Teoretická část se zabývá teorií produktivní řečové dovednosti mluvení a principy dramatické výchovy a popisuje dramatické techniky ve vztahu k rozvoji mluveného projevu žáků. V praktické části je popsané výzkumné šetření, které hodnotí postoj žáků k dramatickým aktivitám. cze
dc.format 49 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject dramatická výchova cze
dc.subject produktivní řečová dovednost mluvení cze
dc.subject komunikativní kompetence cze
dc.subject mladý žák cze
dc.subject komunikace cze
dc.subject plynulost cze
dc.subject drama education eng
dc.subject the productive language skill of speaking eng
dc.subject communicative competence eng
dc.subject young learner eng
dc.subject communication eng
dc.subject fluency eng
dc.title Using drama techniques in development of speaking skills in ELT at primary school cze
dc.title.alternative Using drama techniques in development of speaking skills in ELT at primary school. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Reimannová, Irena
dc.date.accepted 2016-08-29
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the use of drama techniques in teaching English at elementary school as a means of pupils' speaking skills development. The theoretical part aims to lay the groundwork for subsequent empirical research. It deals with the theory of speaking as a productive language skill and the principles of drama education, and it describes drama techniques in relation to the development of pupils' speaking skills. The practical part describes an empirical research, which assessed pupils' attitude to drama-based activities. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D35347
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.identifier.stag 28476
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet