dc.contributor.advisor |
Mašek, Zdeněk |
|
dc.contributor.author |
Honěk, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2016-08-02T10:53:05Z |
|
dc.date.available |
2016-08-02T10:53:05Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2016-06-02 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/65151 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je věnována rešerši, popisu prostředků a úprav pro zvyšování výkonu zážehového motoru s následnou praktickou ukázkou a vyladěním palivových map. V úvodní části práce jsem popsal základní princip a připomněl obecné vlastnosti čtyřtaktního zážehového motoru. V další části jsem popsal základy toho, jak a pomocí čeho elektronika řídí chod motoru. V následující části jsou popsány způsoby a prostředky pro zvyšování výkonu, na které navazuje poslední část, kde jsem naladil kompletní palivovou mapu spolu s předstihem na školním motocyklu. V závěrečné části také prezentuji z naměřených hodnot vliv jednotlivých úprav na parametry motoru. |
cze |
dc.format |
91 s., 8 s. příloh |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
zážehový motor |
cze |
dc.subject |
výkon |
cze |
dc.subject |
motormanagement |
cze |
dc.subject |
úpravy |
cze |
dc.subject |
prostředky |
cze |
dc.subject |
vstřikování |
cze |
dc.subject |
předstih software |
cze |
dc.subject |
mapy |
cze |
dc.subject |
ladění |
cze |
dc.subject |
petrol engine |
eng |
dc.subject |
power |
eng |
dc.subject |
motormanagement |
eng |
dc.subject |
modifications |
eng |
dc.subject |
means |
eng |
dc.subject |
injection |
eng |
dc.subject |
advance |
eng |
dc.subject |
software |
eng |
dc.subject |
maps |
eng |
dc.subject |
tuning |
eng |
dc.title |
Prostředky pro zvyšování výkonu spalovacích motorů |
cze |
dc.title.alternative |
Means for increasing power of internal combustion engines |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2016-06-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis delas with the research, description of tools and modifications used for improving performance of the petrol engine, followed by a practical demonstration of tuning fuel maps. In the first part the basic principle and the general characteristics of four-stroke petrol engine are described. In the next part the basics of how and through what the electronics control the operation of the engine are defined. The following section describes the ways of increasing the engine power, which is followed by the last part where the function of the complete fuel tableis demonstrated on the school motorbike. In the final section, the measured values and their influence on the particular adjustements of the engine are presented. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Elektrotechnické a elektronické systémy v dopravě |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D34482 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.identifier.stag |
30716 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |