dc.contributor.advisor |
Ježek, Jindřich |
|
dc.contributor.author |
Maděra, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2016-08-02T10:52:18Z |
|
dc.date.available |
2016-08-02T10:52:18Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2016-05-27 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/65103 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na alternativní palivo CNG a jeho zavedení do běžného užívání ve společnosti BORS Břeclav, a.s. V práci je analyzován vozový park dané společnosti
a na tomto základě jsou vybrány stávající autobusy k náhradě za nízkoemisní. Současně jsou zde předložena srovnání stávajících a nízkoemisních CNG autobusů z hlediska ekonomiky provozu a působení na životní prostředí, doplněných o realizaci vlastní plnící stanice a náležité úpravy dílenských prostorů. V závěrečné části jsou zhodnoceny přínosy ze zavedení této technologie v dané společnosti. |
cze |
dc.format |
85 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
|
dc.subject |
BORS Břeclav, a.s. |
cze |
dc.subject |
ekonomika provozu |
cze |
dc.subject |
emise |
cze |
dc.subject |
veřejná autobusová doprava |
cze |
dc.subject |
technologie CNG |
cze |
dc.subject |
zemní plyn |
cze |
dc.subject |
operating economy |
eng |
dc.subject |
emissions |
eng |
dc.subject |
public bus transport |
eng |
dc.subject |
technology of CNG |
eng |
dc.subject |
natural gas |
eng |
dc.title |
Zařazení autobusů s CNG pohonem do vozového parku společnosti BORS |
cze |
dc.title.alternative |
Inclusion buses of CNG powered to the fleet of BORS company |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kužma, Petr |
|
dc.date.accepted |
2016-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
Master thesis focuses on alternative fuel CNG and its implementation into common use in the company of BORS Břeclav, a.s. The thesis analyzes fleet of the company and on this basis are selected current buses to replace for low emission vehicles. It also presents a comparison
of current and low emission CNG buses from operating economy and the impact on the enviroment, complemented by the realization its own filling station and the necessary adjustments premises for repair of buses. The final part of thesis evaluates the benefits
of introducing this technology in the company. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D34726 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.identifier.stag |
28095 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |