Kritérium bezpečnosti pro řízení provozu SSZ

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Slabý, Petr
dc.contributor.author Beroušek, Václav
dc.date.accessioned 2016-08-02T10:49:59Z
dc.date.available 2016-08-02T10:49:59Z
dc.date.issued 2016
dc.date.submitted 2016-05-27
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/64980
dc.description.abstract Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnocení nehodovosti řízeného a neřízeného provozu SSZ na křižovatkách v Plzni, zhodnocení vlivů na tuto nehodovost a vyvození závěrů a doporučení pro další zkoumání. První teze se zaměřuje na zhodnocení nehodovosti při řízeném provozu se SSZ a neřízeném provozu se SSZ v době nízkých intenzit dopravy. Další stanovenou otázkou bylo, v jakém intervalu intenzit je efektivní řídit provoz na křižovatce pomocí SSZ. V práci jsem dále zkoumal nehodovost dle detailnějšího rozdělení lokalit v návaznosti na typech a stavebním řešení sledovaných křižovatek. cze
dc.format 81 s., 48 s. příloh
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject světelné signalizační zařízení cze
dc.subject dopravní nehoda cze
dc.subject intenzita dopravy cze
dc.subject absolutní nehodovost cze
dc.subject relativní nehodovost cze
dc.subject traffic light eng
dc.subject accident eng
dc.subject traffic intensity eng
dc.subject absolute accidents eng
dc.subject relative accident rate eng
dc.title Kritérium bezpečnosti pro řízení provozu SSZ cze
dc.title.alternative A criterion of safety for a traffic management of a vertical light mechanism eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Richtr, Aleš
dc.date.accepted 2016-06-20
dc.description.abstract-translated The main objective of this thesis is to evaluate the accident rate controlled and uncontrolled traffic TL at crossroads in Pilsen, evaluating the effects of this accident rate and draw conclusions and recommendations for further investigation. First thesis focuses on the evaluation of accidents in driving traffic to TL and uncontrolled operation TL at times of low traffic volumes. Another issue was fixed, at what interval intensity is effective to drive traffic to the crossroad through the afternoon. I examined the accidents according to a more detailed distribution sites in relation to the types and structural design of monitored crossroads. eng
dc.description.department Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní infrastruktura: Dopravní cesta cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D34536
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.identifier.stag 29416
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet