Doprovodné programy pro děti v archeologické expozici

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Šebek, František
dc.contributor.author Schmidtová, Dominika
dc.date.accessioned 2016-08-02T10:49:47Z
dc.date.available 2016-08-02T10:49:47Z
dc.date.issued 2016
dc.date.submitted 2015-09-11
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/64970
dc.description.abstract Tato práce se zaměřuje na doprovodné programy určené dětem v archeologických expozicích. V první části text krátce seznamuje s teoretickou stránkou zkoumaného problému na základě dostupné zásadní literatury. Druhou částí je vlastní výzkum, kde autorka kombinuje dotazníkové šetření se získáváním doplňkových informací pozorováním a interview s muzejními pracovníky vybraných muzeí. Dotazníkové šetření analyzuje četnost muzeí, která disponují stálou archeologickou expozicí a zároveň doprovodnými programy pro děti s archeologickou tématikou. Výsledky jsou konfrontovány, jak se závěry teoretické části, tak i s vybranými konkrétními příklady stálých archeologických expozic a jejich doprovodných programů. cze
dc.format 78 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject muzejně-pedagogický výzkum cze
dc.subject archeologická expozice cze
dc.subject doprovodné programy pro dětské návštěvníky cze
dc.subject museum and educational research eng
dc.subject archaeological exhibitions eng
dc.subject accompanying programs for the children visitors eng
dc.title Doprovodné programy pro děti v archeologické expozici cze
dc.title.alternative Supporting Programmes for Children in the Archeological Expositions eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Musil, Jan
dc.date.accepted 2016-05-26
dc.description.abstract-translated This paper focuses on accompanying programs for children in the archaeological exhibitions. The first part briefly introduces the theoretical aspect of the problem based on the available basic literature. The second part is my own research, it contains the questionnaire, the additional information from observation and interviews with museum staff from selected museums. Questionnaire analyzes the frequency of permanent archaeological exhibition as well as accompanying programs for children with archaeological themes. The results are compared to the conclusions of the theoretical part and with selected concrete examples of archaeological permanent exhibitions and their accompanying programs. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline OHM+HIST cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D34412
dc.thesis.degree-program Historické vědy cze
dc.identifier.stag 26735
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet