Pohádky v současné čítance pro základní školy

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kamenická, Andrea
dc.contributor.author Provazníková, Andrea
dc.date.accessioned 2016-08-02T10:49:34Z
dc.date.available 2016-08-02T10:49:34Z
dc.date.issued 2016
dc.date.submitted 2016-03-31
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/64959
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá pohádkami v současných čítankách na základních školách. Jedná se o čítanky pro třetí a pátý ročník nakladatelství Alter, SPN a Fortuna. Teoretická část práce pojednává o teorii pohádek, dále o dětském čtenářství a o čítankách obecně. Praktická část se skládá ze dvou částí. První část je věnována rozboru jednotlivých čítanek a jejich porovnání, vždy v rámci jednoho nakladatelství. Ve druhé části je zkoumána míra porozumění pohádkovému textu u žáků třetích a pátých ročníku základní školy. cze
dc.format 81 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject pohádky cze
dc.subject dětské čtenářství cze
dc.subject čítanky cze
dc.subject dětský čtenář cze
dc.subject lidové pohádky cze
dc.subject fairytales eng
dc.subject children reading eng
dc.subject reading books eng
dc.subject young reader eng
dc.subject folktales eng
dc.title Pohádky v současné čítance pro základní školy cze
dc.title.alternative Fairytales in Current Grammar School Reading-Books eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Malý, Radek
dc.date.accepted 2016-06-02
dc.description.abstract-translated This bachelor paper deals with fairytales in contemporary grammar school reading books. Namely, it concerns reading books for the third and fifth grade by Alter, SPN and Fortuna publishing. The theoretical part covers the theory of fairytales, children reading and reading books as such. The analytical part consists of two parts, first of which is dedicated to analyses of particular reading books and their comparison in the context of each publishing. The second part analyzes the level of understanding of fairytale texts, concerning the third and fifth grade learners. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Historicko-literární studia: Historicko-literární cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D34406
dc.thesis.degree-program Historické vědy cze
dc.identifier.stag 29814
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet