dc.contributor.advisor |
Kamenická, Andrea |
|
dc.contributor.author |
Provazníková, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2016-08-02T10:49:34Z |
|
dc.date.available |
2016-08-02T10:49:34Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2016-03-31 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/64959 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá pohádkami v současných čítankách na základních školách. Jedná se o čítanky pro třetí a pátý ročník nakladatelství Alter, SPN a Fortuna. Teoretická část práce pojednává o teorii pohádek, dále o dětském čtenářství a o čítankách obecně. Praktická část se skládá ze dvou částí. První část je věnována rozboru jednotlivých čítanek a jejich porovnání, vždy v rámci jednoho nakladatelství. Ve druhé části je zkoumána míra porozumění pohádkovému textu u žáků třetích a pátých ročníku základní školy. |
cze |
dc.format |
81 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
pohádky |
cze |
dc.subject |
dětské čtenářství |
cze |
dc.subject |
čítanky |
cze |
dc.subject |
dětský čtenář |
cze |
dc.subject |
lidové pohádky |
cze |
dc.subject |
fairytales |
eng |
dc.subject |
children reading |
eng |
dc.subject |
reading books |
eng |
dc.subject |
young reader |
eng |
dc.subject |
folktales |
eng |
dc.title |
Pohádky v současné čítance pro základní školy |
cze |
dc.title.alternative |
Fairytales in Current Grammar School Reading-Books |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Malý, Radek |
|
dc.date.accepted |
2016-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor paper deals with fairytales in contemporary grammar school reading books. Namely, it concerns reading books for the third and fifth grade by Alter, SPN and Fortuna publishing. The theoretical part covers the theory of fairytales, children reading and reading books as such. The analytical part consists of two parts, first of which is dedicated to analyses of particular reading books and their comparison in the context of each publishing. The second part analyzes the level of understanding of fairytale texts, concerning the third and fifth grade learners. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Historicko-literární studia: Historicko-literární |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D34406 |
|
dc.thesis.degree-program |
Historické vědy |
cze |
dc.identifier.stag |
29814 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |