Systém pro distibuci a zobrazování multimediálního obsahu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Veselý, Petr
dc.contributor.author Krulich, David
dc.date.accessioned 2016-08-02T10:49:11Z
dc.date.available 2016-08-02T10:49:11Z
dc.date.issued 2016
dc.date.submitted 2016-05-11
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/64939
dc.description.abstract V této diplomové práci jsem se zaměřil na návrh a vývoj aplikace zprostředkující distribuci a následné přehrávání multimediálního obsahu -- aplikace se celo-světově nazývají Digital Signage. Na základě rešerše již existujících systémů byl navržen systém vlastní. K návrhu dopomáhala metodika UML. Implementace byla provedena formou webové aplikace pod technologií HTML5. Implementováno bylo vykreslovací jádro vytvářející plynulý obraz na základě předdefinovaného scénáře, grafický editor scénáře založený na čase a síťová komunikace prvků systému pracující v reálném čase. cze
dc.format 88 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject distribuce digitálního obsahu cze
dc.subject renderování videa cze
dc.subject real-time síťová komunikace cze
dc.subject Node.js cze
dc.subject JavaScript cze
dc.subject digital content distribution eng
dc.subject video rendering eng
dc.subject a real-time network communication eng
dc.title Systém pro distibuci a zobrazování multimediálního obsahu cze
dc.title.alternative System for distribution and playback of multimedia content eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Voráček, Jan
dc.date.accepted 2016-06-14
dc.description.abstract-translated In this master thesis I focused on the design and development of the aplication mediating distribution and subsequent playback of multimedia content - worldwide called Digital Signage. The own system was designed on the basis of research of the existing systems. UML methodology was used for the design and implementation was performed using web aplication under HTML5 technology. Rendering engine producing smooth frame rate based on predefined scenario, was implemented, as well as grafical editor of scenarios based on time and network communication of the elements working in a real time. eng
dc.description.department Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.identifier.signature D34786
dc.thesis.degree-program Informační technologie cze
dc.identifier.stag 29525
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet