Neuronová síť pro řízení nehratelných postav v počítačové hře
Diplomová práceOtevřený přístup Náhled není k dispozici
Datum publikování
2016
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Teoretická část práce se zabývá problematikou umělé inteligence v počítačových hrách, popisuje používané techniky se zaměřením na využití umělých neuronových sítí. Popisuje základní principy neuronových sítí a evolučních algoritmů, nástrojů použitých v praktické části k vytvoření umělé inteligence pro nehratelné postavy ve hře "Achtung die Kurve".
Rozsah stran
40 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Informační technologie
Studijní program
Informační technologie
Signatura tištěné verze
D34545
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
umělá inteligence, neuronová síť, evoluční algoritmus, diferenciální evoluce, artificial intelligence, neural network, evolution algorithm, differential evolution