Digitální knihovnaUPCE
 

Neuronová síť pro řízení nehratelných postav v počítačové hře

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2016

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Teoretická část práce se zabývá problematikou umělé inteligence v počítačových hrách, popisuje používané techniky se zaměřením na využití umělých neuronových sítí. Popisuje základní principy neuronových sítí a evolučních algoritmů, nástrojů použitých v praktické části k vytvoření umělé inteligence pro nehratelné postavy ve hře "Achtung die Kurve".

Rozsah stran

40 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Informační technologie

Studijní program

Informační technologie

Signatura tištěné verze

D34545

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

umělá inteligence, neuronová síť, evoluční algoritmus, diferenciální evoluce, artificial intelligence, neural network, evolution algorithm, differential evolution

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced