Akcelerační datové struktury pro 3D zobrazování
Diplomová práceOtevřený přístup Náhled není k dispozici
Datum publikování
2016
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá akceleračními datovými strukturami určenými pro optimalizaci 3D zobrazování. V práci jsou popsány principy datových struktur grid, bounding volume hierarchy a kd-tree. Dále je v práci popsána metoda path tracing. Tato metoda a uvedené datové struktury jsou implementovány v jazyce C++ a jsou provedena měření pro porovnání výkonnosti struktur na několika vybraných scénách.
Rozsah stran
73 s., 1 s. příloh
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Informační technologie
Studijní program
Informační technologie
Signatura tištěné verze
D34548
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
3D grafika, sledování cest, mřížka, bvh, hierarchie obalové geometrie, kd-tree, optimalizace, akcelerační datové struktury, 3D graphics, path tracing, grid, bvh, bounding volume hierarchy, kd-tree, optimization, acceleration structures