dc.contributor.advisor |
Macháček, Miloslav |
|
dc.contributor.author |
Kudláček, Josef
|
|
dc.date.accessioned |
2016-08-02T10:48:26Z |
|
dc.date.available |
2016-08-02T10:48:26Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2016-05-11 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/64900 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá možností prodeje zboží na internetu za použití internetového obchodu. První část bakalářské práce je věnována teoretické části, komerčního využití na internetu. Praktická část popisuje možnosti internetového obchodování a samotného internetového obchodu. Zásadní součástí práce je podnikatelský záměr, který mapuje příležitosti a rizika samotného prodeje zboží. Konkrétně se jedná o prodej mobilních telefonů. Tvorba internetového obchodu byla realizována za pomocí redakčního systému Prestashop. Cílem bakalářské práce je zhodnotit potenciál internetového obchodování. |
cze |
dc.format |
57 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
internetový obchod |
cze |
dc.subject |
podnikatelský záměr |
cze |
dc.subject |
redakční systém Prestashop |
cze |
dc.subject |
analýza |
cze |
dc.subject |
mobilní telefony |
cze |
dc.subject |
internet shop |
eng |
dc.subject |
business plan |
eng |
dc.subject |
content management system Prestashop |
eng |
dc.subject |
analysis |
eng |
dc.subject |
cellphones |
eng |
dc.title |
Prodej zboží na internetu |
cze |
dc.title.alternative |
Selling goods on the Internet |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2016-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with a possibility of selling goods on the internet by using Internet shop. First part of the bachelor thesis is dedicated to the theoretical background of commercial usage of the Internet. The practical part describes the possibilities of online shopping and the creation of the online shop itself. It's fundamental part aims at business plan that maps the opportunities and risks of the selling goods itself. It focuses on it's about selling mobile electronic devices mainly cellphones. Creating the internet shop is realized with
the help of the content management system Prestashop. The aim of the thesis is to evaluate the online selling potential. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.identifier.signature |
D34656 |
|
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.identifier.stag |
31085 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |