Využití aktivizačních metod ve výuce matematiky na 2. stupni základních škol

Show simple item record

dc.contributor.author Zemánková, Lenka
dc.date.accessioned 2016-06-20T09:17:50Z
dc.date.available 2016-06-20T09:17:50Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/64743
dc.description.abstract Práce se zabývá aktivizačními metodami ve výuce matematiky na 2. stupni základních škol. Tyto metody mají posloužit nejen k lepšímu pochopení problematiky v tomto předmětu, ale také k zvýšení zájmu žáků. Teoretická část se zabývá jednotlivými typy aktivizačních metod, které jsou vhodné pro využití v předmětu matematika. V praktické části bylo využito mých dosavadních zkušeností ve výuce tohoto předmětu. Žáci byli seznámeni s těmito metodami a následně je hodnotili v dotazníku, který je v této práci vyhodnocen. cze
dc.format 50 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject aktivizační metody cze
dc.subject matematika cze
dc.subject diskuze cze
dc.subject didaktické hry cze
dc.subject prezentace cze
dc.subject activating teaching methods eng
dc.subject mathematics eng
dc.subject discussion eng
dc.subject didactic games eng
dc.subject presentation eng
dc.title Využití aktivizačních metod ve výuce matematiky na 2. stupni základních škol cze
dc.type závěrečná práce cze
dc.date.accepted 2016
dc.description.abstract-translated This final paper deals with using activating teaching methods in lessons od mathematics in higher classes of elementary schools. Not only should these methods help pupils understand the subject, but they should increase pupils' interest in mathematics as well. The theoretical part discusses individual types of activating teaching methods suitable for elementary-school mathematics. The practical part reports on my current experience in teaching mathematics. Pupils were introduced to these methods and consequently they evaluated the methods in a questionnaire whose data are assessed in this paper. eng
dc.thesis.degree-discipline doplňující pedagogické studium cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D34063
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account