Jak číst báseň: K problematice chápání poezie na středních školách
Závěrečná práceStatus neznámýDatum publikování
2016
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Mezi studenty středních škol většinou převažuje nezájem o poezii. Jednou z vad může
být i styl výuky. Tato práce si klade za cíl didakticky vymezit, jak poezii vykládat. Má
navrhnout metody, které by mohly právě zájem o poezii zvýšit. Hlavním měřítkem bude
opuštění dějinného výkladu a zaměření se na text samotný. Jen skrze interpretování a kritické
myšlení je možné ve studentovi probudit zájem. A tato práce bude chtít nabídnout nový
pohled na výkladovou složku literatury, která se učí na středních školách.
Rozsah stran
56 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
doplňující pedagogické studium
Studijní program
Signatura tištěné verze
D34062
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
didaktika literatury, poezie, interpretace, komunikace, didactics of literature, poetry, interpretation, communication