Uplatnění arteterapie ve výtvarné výchově u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Závěrečná práceOtevřený přístupDatum publikování
2016
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Předkládaná závěrečná práce se věnuje uplatnění arteterapie ve výtvarné výchově,
zejména pak u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Hlavní zájem je směřován
na funkci arteterapie a její cíle, proč je v dnešní době tato terapie tolik žádoucí a proč je
jí věnována pozornost v různých sociálních sférách. Nechybí ani interpretace významu
barev, jaké odstíny nesou klady, jaké zápory a jaký vztah mezi nimi panuje, dále pak
vysvětlení pojmu žák se speciálními výukovými potřebami, který je jedním z hlavních
bodů v celkovém kontextu práce. Výsledkem by mělo být ucelení tohoto tématu,
představení několika metod a forem arteterapie ve výtvarné výchově a objektivní
srovnání teorie s praxí.
Rozsah stran
49 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
doplňující pedagogické studium
Studijní program
Signatura tištěné verze
D34060
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
arteterapie, psychoterapie, výtvarná výchova, žáci, pacienti, spciální potřeby, barvy, význam, art therapy, psychotherapy, art education, students, patients, special needs, colours, importace