dc.contributor.advisor |
Rýdl, Karel |
|
dc.contributor.author |
Kocourek, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-15T13:09:49Z |
|
dc.date.available |
2016-06-15T13:09:49Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/64701 |
|
dc.description.abstract |
Tato závěrečná práce se zaměřuje na alternativní formy evaluace studentů a jejich vlivu na motivaci a rozvoj učení jako schopnosti studentů získávat nové poznatky. Práce si klade za cíl ověřit na vzorku studentů ze střední odborné školy platnost předpokladu, že auto-evaluace studentů a evaluace vrstevníky má příznivý vliv na rozvoj schopnosti učení studentů a zvýšení jejich motivace k učení a získávání nových poznatků oproti klasické metodě hodnocení vyučujícími. |
cze |
dc.format |
37 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
sebehodnocení |
cze |
dc.subject |
třídní klima |
cze |
dc.subject |
hodnocení vrstevníky |
cze |
dc.subject |
uvolněná bdělost |
cze |
dc.subject |
emoce |
cze |
dc.subject |
alternativní hodnocení |
cze |
dc.subject |
střední odborné školy |
cze |
dc.subject |
self-evaluation |
eng |
dc.subject |
class climate |
eng |
dc.subject |
peer-evaluation |
eng |
dc.subject |
relaxed alertness |
eng |
dc.subject |
emotional flooding |
eng |
dc.subject |
alternative evaluation |
eng |
dc.subject |
secondary professional school |
eng |
dc.title |
Vliv alternativních forem hodnocení na rozvoj motivace studentů střední zdravotnické školy |
cze |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.date.accepted |
2016 |
|
dc.description.abstract-translated |
This final paper aims at alternative forms of student evaluation and their effect on students' motivation and development of their sklil to learn and gain knowledge. It is the target of this work to validate a hypothesis that claims that self-evaluation and peer-evaluation have positive effect on students' dvelopment of ability to learn and on their motivation as opposed to the standard method of evaluation by teachers. |
eng |
dc.thesis.degree-discipline |
doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D34059 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |