Vliv alternativních forem hodnocení na rozvoj motivace studentů střední zdravotnické školy

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Rýdl, Karel
dc.contributor.author Kocourek, Tomáš
dc.date.accessioned 2016-06-15T13:09:49Z
dc.date.available 2016-06-15T13:09:49Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/64701
dc.description.abstract Tato závěrečná práce se zaměřuje na alternativní formy evaluace studentů a jejich vlivu na motivaci a rozvoj učení jako schopnosti studentů získávat nové poznatky. Práce si klade za cíl ověřit na vzorku studentů ze střední odborné školy platnost předpokladu, že auto-evaluace studentů a evaluace vrstevníky má příznivý vliv na rozvoj schopnosti učení studentů a zvýšení jejich motivace k učení a získávání nových poznatků oproti klasické metodě hodnocení vyučujícími. cze
dc.format 37 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject sebehodnocení cze
dc.subject třídní klima cze
dc.subject hodnocení vrstevníky cze
dc.subject uvolněná bdělost cze
dc.subject emoce cze
dc.subject alternativní hodnocení cze
dc.subject střední odborné školy cze
dc.subject self-evaluation eng
dc.subject class climate eng
dc.subject peer-evaluation eng
dc.subject relaxed alertness eng
dc.subject emotional flooding eng
dc.subject alternative evaluation eng
dc.subject secondary professional school eng
dc.title Vliv alternativních forem hodnocení na rozvoj motivace studentů střední zdravotnické školy cze
dc.type závěrečná práce cze
dc.date.accepted 2016
dc.description.abstract-translated This final paper aims at alternative forms of student evaluation and their effect on students' motivation and development of their sklil to learn and gain knowledge. It is the target of this work to validate a hypothesis that claims that self-evaluation and peer-evaluation have positive effect on students' dvelopment of ability to learn and on their motivation as opposed to the standard method of evaluation by teachers. eng
dc.thesis.degree-discipline doplňující pedagogické studium cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D34059
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet