Digitální knihovnaUPCE
 

Segmentace klientů kamenných lékáren

Diplomová práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2016

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá segmentací spotřebního trhu. V teoretické části práce je vymezena podstata, proces a metody segmentace trhu, základní členění segmentačních proměnných pro spotřební trhy a základní poznatky faktorové a shlukové analýzy. Praktická část práce je věnována segmentaci klientů kamenných lékáren z hlediska vnímání důležitosti kritérií při výběru lékárny k nákupu volně prodejných léků a doplňků stravy.

Rozsah stran

85 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků

Studijní program

Chemické a procesní inženýrství

Signatura tištěné verze

D34345

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

segmentace trhu, marketing, faktorová analýza, shluková analýza, kamenné lékárny, market segmentation, marketing, factor analysis, cluster analysis, brick & mortar pharmacy

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced