Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Rýdl, Karel |
|
dc.contributor.author |
Semeráková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-09T12:40:44Z |
|
dc.date.available |
2016-06-09T12:40:44Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2016-03-23 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/64539 |
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářské práce je Waldorfská škola očima dětí. Teoretická část je zaměřená obecně na alternativní školy, jejich druhy, vznik a vývoj. Kapitoly se zabývají odlišností od tradičních škol nebo důvodem, proč vznikly. Dále se práce ve své teoretické části věnuje konkrétně již waldorfské pedagogice, jejímu zakladateli, Rudolfu Steinerovi, a jejímu východisku, antroposofii. Další kapitoly jsou zaměřeny na znaky waldorfské pedagogiky, vzdělávací plán tohoto typu škol a popisem Základní školy Waldorfské Pardubice, ve které byla uskutečněna praktická část. Empirická část vychází z rozhovorů, ve kterých bylo zjišťováno, jak vnímají žáci Základní školy Waldorfské Pardubice specifika waldorfské pedagogiky. |
cze |
dc.format |
80 s. |
|
dc.format.extent |
1294622 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
alternativní školy |
cze |
dc.subject |
waldorfská pedagogika |
cze |
dc.subject |
Steiner, Rudolf |
cze |
dc.subject |
antroposofie |
cze |
dc.subject |
děti |
cze |
dc.subject |
alternative schools |
eng |
dc.subject |
waldorf education |
eng |
dc.subject |
anthroposophy |
eng |
dc.subject |
children |
eng |
dc.title |
Waldorfská škola očima dětí |
cze |
dc.title.alternative |
Waldorf school through the eyes of children |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Ehlová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2016-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of this bachelor thesis Waldorf school through the eyes of children. The theoretical part is directed to alternative schools in general, its kind, formation and evolution. Chapters occupy with difference from traditional schools or with reason, why they has formed. Next is this thesis in its theoretical part dedicated to waldorf education, its founder, Rudolf Steiner, and its basis, anthroposophy. Next chapters are focused on characteristics of waldorf education, educational plan of this type of schools and description of Elementary waldorf school of Pardubice, in which was realized practical part. Empirical part is based on interviews with pupils of Elementary waldorf school of Pardubice. During these interview pupil were asked, how they perceive specific of waldorf education. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D34001 |
|
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.identifier.stag |
30563 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|