Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Šándorová, Zdenka |
|
dc.contributor.author |
Ducháčková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-09T12:40:43Z |
|
dc.date.available |
2016-06-09T12:40:43Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2016-03-30 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/64538 |
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářské práce je historie, současnost a vize denních kolektivních zařízení pro ranou výchovu v České republice. Práce je teoreticko-praktická. Do teoretické části je zahrnut historický vývoj zařízení, jak v zahraničí, tak v České republice, dále je zde popsán současný stav, vize těchto zařízení a v neposlední řadě komparace s francouzským systémem. V praktické části je pomocí dotazníkového šetření zjišťována situace vybraných denních kolektivních zařízení pro ranou výchovu (jeslí) z pohledu rodičů, příčiny umisťování dětí do takovýchto zařízení, délka pobytu a další. |
cze |
dc.format |
81 s. |
|
dc.format.extent |
1766391 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
jesle |
cze |
dc.subject |
denní kolektivní zařízení |
cze |
dc.subject |
raná výchova |
cze |
dc.subject |
děti |
cze |
dc.subject |
daily nursery |
eng |
dc.subject |
daily collective institutions |
eng |
dc.subject |
early education |
eng |
dc.subject |
children |
eng |
dc.title |
Historie, současnost a vize denních kolektivních zařízení pro ranou výchovu v České republice |
cze |
dc.title.alternative |
History, present and vision of daily collective institutions for early education in the Czech Republic |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Rýdl, Karel |
|
dc.date.accepted |
2016-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of bachelor thesis is history, the present and vision of daily collective institutions for early education in the Czech Republic. This work is theoretical-practical. The theoretical part consists of historical development of institutions in the Czech Republic as well as abroad. Furthermore the present state, vision of these institutions and comparison to the French system are described in great detail. In the practical part, questionnaires are to find out situation of selected daily collective institutions for early education (nursery) from the point of view of parents, reasons for institutionalising children to such institutions, the length of stay etc. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D33980 |
|
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.identifier.stag |
30562 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|