dc.contributor.advisor |
Sychrová, Adriana |
|
dc.contributor.author |
Ullwer, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-09T12:40:22Z |
|
dc.date.available |
2016-06-09T12:40:22Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2016-03-31 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/64520 |
|
dc.description.abstract |
V bakalářské práci vymezuji význam rodinného prostředí pro dítě a definuji ústavní výchovu - její legislativní vymezení, zařízení pro výkon ústavní výchovy, důvody pro umístění dítěte do zařízení a důsledky ústavní výchovy pro dítě. Pro dítě, které nevyrůstá v rodině, je z mého pohledu nesmírně důležitý kontakt s rodinou. Hlavním cílem praktické části je proto zjistit, jak jsou realizovány kontakty s rodiči u dětí umístěných v dětských domovech se školou. Výzkum je realizován jako kvalitativní, data budou získána na základě polostrukturovaných rozhovorů s pracovníky dětských domovů se školou. |
cze |
dc.format |
49 s. |
|
dc.format.extent |
656601 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
vztahy |
cze |
dc.subject |
rodina |
cze |
dc.subject |
ústavní výchova |
cze |
dc.subject |
psychická deprivace dítěte |
cze |
dc.subject |
relationships |
eng |
dc.subject |
institutional care |
eng |
dc.subject |
psychological deprivation of a child |
eng |
dc.title |
Dítě v ústavní výchově a jeho kontakt s rodiči |
cze |
dc.title.alternative |
Child in the Institutional Care and his or her Contact with Parents |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Škoviera, Albín |
|
dc.date.accepted |
2016-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my bachelor degrese thesis I define the importace of a family background for a child and define theinstitutional care it´s legislative specification, organizations for realization of the institutional care, reasons for siting a child into the organization and positive and negative consequences of an institutional care for the child. From my point of view it is very important for a child to have a contact with it´s family. That is why the main objektive of the practical part is to find out how the contacts between child rensited in specific type of child care institution named children´s home with school and thein parents are put into practice. The research is realised as qualitative, data will be gathered on the basis of semi-structured interview with workers of children´s home with school. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D33993 |
|
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.identifier.stag |
29432 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |