Septima Clark, Citizenship Schools and African-American Voting Rights

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Sampey, Daniel Paul
dc.contributor.author Popková, Michaela
dc.date.accessioned 2016-06-09T12:38:33Z
dc.date.available 2016-06-09T12:38:33Z
dc.date.issued 2016
dc.date.submitted 2016-03-29
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/64471
dc.description.abstract The aim of this paper is to analyze the Citizenship Schools and their achievements in the Civil Rights Movement. The introductory chapter provides some insight into the history of voting rights of women and African Americans in the United States of America. The theoretical part also provides information about Septima Clark's personal life and work. Then, earlier educational programs that served African Americans are described. The following practical section presents the establishment and achievements of the Citizenship Schools. The final chapter is based on the analysis of the goals, functionality, and successes of the Citizenship Schools with the Freedom Schools, and a comparison between the two. eng
dc.format 52 s.
dc.format.extent 1471939 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Clark, Septima eng
dc.subject Citizenship Schools eng
dc.subject voting rights eng
dc.subject African-American civil rights movement eng
dc.subject Freedom Schools eng
dc.subject volební právo cze
dc.subject Afroamerické hnutí za lidská práva cze
dc.title Septima Clark, Citizenship Schools and African-American Voting Rights eng
dc.title.alternative Septima Clark, školy pro občany a volební práva Afroameričanů cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Kleprlík, Michal
dc.date.accepted 2016-05-23
dc.description.abstract-translated Předmětem této práce je analyzovat Citizenship Schools a jejich úspěchy v Afroamerickém hnutí za lidská práva. Úvodní kapitola podrobně popisuje historii volebního práva žen a Afroameričanů ve Spojených státech amerických. V krátkosti je představen také osobní život a práce Septimy Clark. V teoretické části jsou rovněž zmíněny dříve existující vzdělávací programy, které vznikly pro Afroameričany. Následující praktická část se zabývá založením a úspěchy Citizenship Schools. Podstatou závěrečné kapitoly je analýza cílů, fungování a úspěchů Citizenship Schools a Freedom Schools, a jejich vzájemné porovnání. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro odbornou praxi cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D34356
dc.thesis.degree-program Filologie cze
dc.identifier.stag 28461
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet