Digitální knihovnaUPCE
 

Marketing cestovního ruchu na příkladu daného zařízení

Diplomová práceStatus neznámý
Náhled

Datum publikování

2016

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato diplomová práce bude sloužit k pochopení marketingu cestovního ruchu z teoretického i praktického hlediska. Práce obsahuje analýzu marketingu cestovní kanceláře. Analýza je provedena na základě situační analýzy, marketingového výzkumu, SWOT analýzy a rozboru nástrojů marketingového mixu. Závěr práce je doplněn o celkové zhodnocení a návrhy na zlepšení.

Rozsah stran

91 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D34384

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

analýza PESTE, cestovní kancelář, cestovní ruch, marketing, marketingový mix, marketingový výzkum, situační analýza, SWOT analýza, analysis PESTE, travel agency, tourism, marketing, marketing mix, marketing research, situation analysis, SWOT analysis

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced