Specifika strategického řízení v malém a středním podniku
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2016
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá strategickým řízením, konkrétně v malém a středním podniku. Teoretické poznatky jsou aplikovány do praxe pomocí vybraných podniků. Podniky jsou nejprve charakterizovány, následně je pomocí analýzy zjištěna a popsána forma a obsah strategického řízení v určených podnicích a identifikována zjištěná specifika. Data pro zpracování práce jsou získány analýzou podnikových dokumentů a polořízeným rozhovorem se zaměstnanci firmy.
Rozsah stran
58 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku: Management malých a středních podniků
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D34214
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
strategické řízení, strategie, proces strategického řízení, MSP, strategic management, stratégy, proces of strategic management, SME