Digitální knihovnaUPCE
 

Multilevel marketing a jeho aplikace ve vybrané finanční společnosti

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2016

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce je zaměřena na problematiku mulilevel marketingu ve finančním poradenství. Je zde provedena charakteristika multilevel marketingového přístupu v podniku Profi-Advisors, s. r. o. Na základě jeho zhodnocení je uveden dále soubor doporučení pro zefektivnění fungování tohoto podniku.

Rozsah stran

47 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení (1. část)
práce není přístupná (2. část)

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a provoz podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D34185

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

multilevel marketing, finanční poradenství, odměňování, kariérní řád, , financial advisory, remuneration policy, career plan

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced