Aplikace marketingového mixu ve vybrané organizaci

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Podolská, Iveta
dc.date.accessioned 2016-06-09T12:31:32Z
dc.date.available 2016-06-09T12:31:32Z
dc.date.issued 2016
dc.date.submitted 2016-04-29
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/64273
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce "Aplikace marketingového mixu ve vybrané organizaci" je analýza současného marketingového mixu společnosti Tyrolit a sestavení zlepšujících opatření pro tvorbu nového marketingového mixu společnosti. Teoretická část vychází z odborné literatury. Jsou zde vysvětleny základní pojmy, jako je marketing, marketingový mix a jeho složky. V praktické části je představena společnost Tyrolit a její marketingový mix. Následuje zhodnocení a navržení doporučení pro tvorbu nového marketingového mixu. cze
dc.format 71 s.
dc.format.extent 3025556 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject produkty cze
dc.subject cena cze
dc.subject distribuce cze
dc.subject propagace cze
dc.subject marketing mix eng
dc.subject products eng
dc.subject price eng
dc.subject place eng
dc.subject promotion eng
dc.title Aplikace marketingového mixu ve vybrané organizaci cze
dc.title.alternative Application of marketing mix in selected organization eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2016-06-03
dc.description.abstract-translated Subject of this thesis "Application of marketing mix in selected organization." Is analysis of current marketing mix of Tyrolit company and formation of improving measures for creation of company's new marketing mix. Theoretical part of thesis comes from specialized literature. Basic expressions such as marketing, marketing mix and its components are explained there. Tyrolit company and its marketing mix is introduced in practical part, followed by summary and proposed recommendations for creation of new marketing mix. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D34234
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.identifier.stag 28686
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet