Digitální knihovnaUPCE
 

Aplikace marketingového mixu ve vybrané organizaci

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2016

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Předmětem bakalářské práce "Aplikace marketingového mixu ve vybrané organizaci" je analýza současného marketingového mixu společnosti Tyrolit a sestavení zlepšujících opatření pro tvorbu nového marketingového mixu společnosti. Teoretická část vychází z odborné literatury. Jsou zde vysvětleny základní pojmy, jako je marketing, marketingový mix a jeho složky. V praktické části je představena společnost Tyrolit a její marketingový mix. Následuje zhodnocení a navržení doporučení pro tvorbu nového marketingového mixu.

Rozsah stran

71 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a provoz podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D34234

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketingový mix, produkty, cena, distribuce, propagace, marketing mix, products, price, place, promotion

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced