Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza trhu z hlediska marketingu podniku

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2016

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato práce se zabývá analýzou komunikačního mixu, z hlediska značky Odivi. V teoretické části je popsán samotný trh a strategie, kterou podnik na daném trhu může používat. Dále je popsána analýza okolí podniku a pak samotný komunikační mix. Praktická část obsahuje analýzu okolí značky Odivi a analýzu přístupu ke komunikaci značky na českém trhu.

Rozsah stran

67 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a provoz podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D34198

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Odivi, analýza trhu, brand, komunikační mix, nástroje komunikačního mixu, Odivi, market analysis, brand, marketing communication mix, tools of marketing communication mix

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced