dc.contributor.advisor |
Kožená, Marcela |
|
dc.contributor.author |
Holeček, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-09T12:30:46Z |
|
dc.date.available |
2016-06-09T12:30:46Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2016-04-14 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/64246 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se věnuje analýze hodnoty pro zákazníky, kterou firma Philip Morris ČR a.s. vytváří.
Teoretická část je zaměřena na definování základních pojmů týkajících se hodnoty pro zákazníka, jejího vytváření a také účastníků trhu, na které má tato hodnota vliv. Závěr teoretické části je věnován segmentaci trhu.
V praktické části je popsána společnost Philip Morris ČR a.s. a její hlavní konkurence. Následně je podrobně popsána analýza hodnoty pro zákazníka, kterou společnost vytváří. Analýza je rozdělena na část finančních hodnot a na část nefinančních, jejichž prostřednictvím chce společnost dosáhnout konkurenční výhody.
Závěr práce se zabývá shrnutím analýzy vytváření hodnoty pro zákazníka a navržením zlepšení, která by napomohla jejímu lepšímu vytváření. |
cze |
dc.format |
72 s. |
|
dc.format.extent |
2168645 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
|
dc.rights |
práce není přístupná (2. část) |
cze |
dc.subject |
hodnota pro zákazníka |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.subject |
tvorba hodnoty |
cze |
dc.subject |
analýza |
cze |
dc.subject |
konkurence |
cze |
dc.subject |
konkurenční výhody |
cze |
dc.subject |
finanční hodnota |
cze |
dc.subject |
nefinanční hodnota |
cze |
dc.subject |
sociální zodpovědnost |
cze |
dc.subject |
segmentace trhu |
cze |
dc.subject |
customer value |
eng |
dc.subject |
customers |
eng |
dc.subject |
value creation |
eng |
dc.subject |
analysis |
eng |
dc.subject |
competition |
eng |
dc.subject |
competitive advantage |
eng |
dc.subject |
financial value |
eng |
dc.subject |
non-financial value |
eng |
dc.subject |
social responsibility |
eng |
dc.subject |
market segmentation |
eng |
dc.title |
Hodnota pro zákazníka jako předpoklad dosažení konkurenční výhody podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Value for the customer as a prerequisite for achieving a competitive advantage for enterprises |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Hošková, Renáta |
|
dc.date.accepted |
2016-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on the analysis of customer value, that Philip Morris Inc. creates.
The theoretical part is focused on defining the basic concepts related to customer value creation, and its market participants, on which it has a value effect. The conclusion of the theoretical part is dedicated to market segmentation.
The practical part is described by Philip Morris Inc. and its main competitors. Subsequently is detailed the analysis of customer value created by the company. The analysis is divided into financial values and non-financial portion through which the company intends to achieve competitive advantage.
Finally, the work deals with a summary analysis of creating a value for the customer and proposing improvements, that would help for its better creation. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D34167 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.identifier.stag |
28771 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |