Digitální knihovnaUPCE
 

Hodnota pro zákazníka jako předpoklad dosažení konkurenční výhody podniku

Diplomová práce

Abstrakt

Tato diplomová práce se věnuje analýze hodnoty pro zákazníky, kterou firma Philip Morris ČR a.s. vytváří. Teoretická část je zaměřena na definování základních pojmů týkajících se hodnoty pro zákazníka, jejího vytváření a také účastníků trhu, na které má tato hodnota vliv. Závěr teoretické části je věnován segmentaci trhu. V praktické části je popsána společnost Philip Morris ČR a.s. a její hlavní konkurence. Následně je podrobně popsána analýza hodnoty pro zákazníka, kterou společnost vytváří. Analýza je rozdělena na část finančních hodnot a na část nefinančních, jejichž prostřednictvím chce společnost dosáhnout konkurenční výhody. Závěr práce se zabývá shrnutím analýzy vytváření hodnoty pro zákazníka a navržením zlepšení, která by napomohla jejímu lepšímu vytváření.

Rozsah stran

72 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná
práce není přístupná (2. část)

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D34167

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

hodnota pro zákazníka, zákazníci, tvorba hodnoty, analýza, konkurence, konkurenční výhody, finanční hodnota, nefinanční hodnota, sociální zodpovědnost, segmentace trhu, customer value, customers, value creation, analysis, competition, competitive advantage, financial value, non-financial value, social responsibility, market segmentation

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced