Měření účinnosti jednotlivých nástrojů internetového marketingu
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2016
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem práce je charakterizovat pojem internetový marketing, představit jednotlivé nástroje internetového marketingu a představit analytické nástroje, kterými lze měřit efektivitu nástrojů internetového marketingu. Dále definovat vhodné formy internetového marketingu pro vybranou společnost a pomocí analytických nástrojů porovnat jejich účinnost. Na základě zjištěných výsledků navrhnout změny v současné strategii internetového marketingu firmy.
Rozsah stran
52 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Regionální a informační management
Studijní program
Systémové inženýrství a informatika
Signatura tištěné verze
D34291
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
internetový marketing, internetová reklama, Google Analytics, Internet marketing, Internet advertising, Google Analytics