Digitální knihovnaUPCE
 

Měření účinnosti jednotlivých nástrojů internetového marketingu

Bakalářská práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2016

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Cílem práce je charakterizovat pojem internetový marketing, představit jednotlivé nástroje internetového marketingu a představit analytické nástroje, kterými lze měřit efektivitu nástrojů internetového marketingu. Dále definovat vhodné formy internetového marketingu pro vybranou společnost a pomocí analytických nástrojů porovnat jejich účinnost. Na základě zjištěných výsledků navrhnout změny v současné strategii internetového marketingu firmy.

Rozsah stran

52 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Regionální a informační management

Studijní program

Systémové inženýrství a informatika

Signatura tištěné verze

D34291

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

internetový marketing, internetová reklama, Google Analytics, Internet marketing, Internet advertising, Google Analytics

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced