Využití sociálních sítí v oblasti cestovního ruchu
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2016
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce je věnována působení cestovního ruchu na sociálních sítích. Teoretická část vymezuje základní pojmy, historický vývoj a základní poznatky z oblasti cestovního ruchu a sociálních sítí. Obsahuje také stručné představení nejpoužívanějších sociálních sítí včetně nastínění jejich mechanismu fungování. Praktická část je zaměřena na vývoj konkrétní cestovní agentury využívající ke své propagaci sociální síť Facebook.
Rozsah stran
76 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Regionální a informační management
Studijní program
Systémové inženýrství a informatika
Signatura tištěné verze
D34297
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
cestování, cestovní ruch, sociální sítě, Facebook, Arabské jaro, travel, tourism, social network, Facebook, Arab Spring