dc.contributor.advisor |
Viková, Lada |
cze |
dc.contributor.author |
Pavelková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2016-04-25T16:08:58Z |
cze |
dc.date.available |
2016-04-25T16:08:58Z |
cze |
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2015-11-30 |
cze |
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/64055 |
cze |
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá výzkumem průběhu integrace tělesně a smyslově postižených dětí mezi zdravé děti v MŠ. V práci je vymezen pojem integrace, stigmatizace. Čtenář je seznámen s charakteristikou MŠ kde výzkum probíhal, a s handicapy dětí, které tuto mateřskou školu navštěvovaly. V závěru je uveden výsledek výzkumu, jak integrace ve skutečnosti probíhá, a jsou zde zodpovězeny výzkumné otázky. |
cze |
dc.format |
46 str. + přílohy |
cze |
dc.format.extent |
982373 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
integrace |
cze |
dc.subject |
stigma |
cze |
dc.subject |
znevýhodnění/handicap |
cze |
dc.subject |
předškolní věk |
cze |
dc.subject |
integration |
eng |
dc.subject |
stigma |
eng |
dc.subject |
handicap |
eng |
dc.subject |
preschool age |
eng |
dc.title |
Integrace tělesně a smyslově znevýhodněných dětí mezi zdravé děti v MŠ |
cze |
dc.title.alternative |
Integration of physical and sensory disabled children among health children in kindergarten |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kašpar, Oldřich |
cze |
dc.date.accepted |
2016-01-27 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on research of integration of physically and sensory handicapped children betwen healthy children in kindergarten. There are deliminated terms like integration and stigmatization in this paper. Reader is apprised with parameters of kindergarten, where the research was carried on, and with handicaps of children, which was wisiting this kindergarten. Result of research is introducted at te end of this paper, actual process of integration is there mentioned too and there are ansvered questions about this research. |
eng |
dc.description.department |
Katedra sociálních věd |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální antropologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D33952 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Sociologie |
cze |
dc.description.defence |
Studentka představila svou práci, shrnula závěry svého výzkumu, byly přečteny oba posudky, studentka uspokojivě odpověděla všechny dotazy komise. Komise se shodla na hodnocení výborně mínus. |
cze |
dc.identifier.stag |
27620 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |