Přístupy lidí žijících v chudobě ke vzdělávání svých dětí

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Sychrová, Adriana
dc.contributor.author Kohoutková, Petra
dc.date.accessioned 2016-04-25T16:04:00Z
dc.date.available 2016-04-25T16:04:00Z
dc.date.issued 2016
dc.date.submitted 2015-11-30
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/63939
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá rodinami žijícími v chudobě v souvislosti se vzděláváním jejich dětí. Cílem práce je zjistit, jak tyto rodiny ke vzdělávání přistupují, jaké komplikace chudoba rodině ve vzdělávání dětí přináší a jaké služby rodinám nejvíce při vzdělávání dětí pomáhají. Teoretická část je věnována základnímu vymezení pojmu chudoba, rodina a seznámení s problematikou vzdělávání dětí z chudých rodin. V praktické části práce jsou rozebrány tři případové studie rodin žijících v chudobě, které byly realizovány prostřednictvím dlouhodobého pozorování v rodinách, neformálních rozhovorů s rodiči a analýzou dokumentů při doučování dětí. cze
dc.format 72 s.
dc.format.extent 1933695 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject chudoba cze
dc.subject rodina cze
dc.subject vzdělání cze
dc.subject doučování cze
dc.subject poverty eng
dc.subject family eng
dc.subject education eng
dc.subject tutoring eng
dc.title Přístupy lidí žijících v chudobě ke vzdělávání svých dětí cze
dc.title.alternative Attitues of indigent people to their children's education eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Ďatko, Ilona
dc.date.accepted 2016-01-27
dc.description.abstract-translated My thesis delas with indigent families in connection to education of their children. The aim of my thesis is to find out how these families approach to education, what complications in education are caused by poverty and what services in education help families the most. The theoretical part focuses on basic definitions of "poverty", "family" and introducing the topic of indigent children education. In the practical part I analyse three case studies of indigent families, which were realized through long-term observing in these families, informal communication with the families and through analysis of educational documents. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Resocializační pedagogika cze
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D33852
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.identifier.stag 27142
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet