dc.contributor.advisor |
Sychrová, Adriana |
|
dc.contributor.author |
Kohoutková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2016-04-25T16:04:00Z |
|
dc.date.available |
2016-04-25T16:04:00Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2015-11-30 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/63939 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá rodinami žijícími v chudobě v souvislosti se vzděláváním jejich dětí. Cílem práce je zjistit, jak tyto rodiny ke vzdělávání přistupují, jaké komplikace chudoba rodině ve vzdělávání dětí přináší a jaké služby rodinám nejvíce při vzdělávání dětí pomáhají.
Teoretická část je věnována základnímu vymezení pojmu chudoba, rodina a seznámení s problematikou vzdělávání dětí z chudých rodin.
V praktické části práce jsou rozebrány tři případové studie rodin žijících v chudobě, které byly realizovány prostřednictvím dlouhodobého pozorování v rodinách, neformálních rozhovorů s rodiči a analýzou dokumentů při doučování dětí. |
cze |
dc.format |
72 s. |
|
dc.format.extent |
1933695 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
chudoba |
cze |
dc.subject |
rodina |
cze |
dc.subject |
vzdělání |
cze |
dc.subject |
doučování |
cze |
dc.subject |
poverty |
eng |
dc.subject |
family |
eng |
dc.subject |
education |
eng |
dc.subject |
tutoring |
eng |
dc.title |
Přístupy lidí žijících v chudobě ke vzdělávání svých dětí |
cze |
dc.title.alternative |
Attitues of indigent people to their children's education |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Ďatko, Ilona |
|
dc.date.accepted |
2016-01-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
My thesis delas with indigent families in connection to education of their children. The aim of my thesis is to find out how these families approach to education, what complications in education are caused by poverty and what services in education help families the most.
The theoretical part focuses on basic definitions of "poverty", "family" and introducing the topic of indigent children education.
In the practical part I analyse three case studies of indigent families, which were realized through long-term observing in these families, informal communication with the families and through analysis of educational documents. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Resocializační pedagogika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D33852 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.identifier.stag |
27142 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |