dc.contributor.advisor |
Culek, Bohumil |
|
dc.contributor.author |
Jahelka, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2016-04-25T16:03:22Z |
|
dc.date.available |
2016-04-25T16:03:22Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2016-01-22 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/63924 |
|
dc.description.abstract |
Cílem mé diplomové práce bylo navržení a experimentální posouzení rámového rohu tvořeného spřaženou ocelobetonovou příčlí a železobetonovou opěrou s následným srovnáním výsledků statického výpočtu dle Eurocodu s výsledky výpočetního modelu provedeným softwarem ATENA 3D a vlastím experimentem. Vlastní DP se skládala z několika samostatných kroků:
1) Provedení rešerší dané problematiky
2) Vypracování a optimalizace statického výpočtu 2 variant spřažených rámových konstrukcí
3) Vypracování výrobní dokumentace obou variant rámů včetně jejich upevnění k zatěžovací sestavě ve VVCD
4) Umístění měřící techniky na zájmová místa v konstrukci
5) Provedení experimentálního měření zatížené konstrukce
6) Porovnání výsledků experimentu s výpočetním modelem konstrukce provedeným v softwaru ATENA 3D pomocí nelineárního výpočtu |
cze |
dc.format |
[nestr.] + dokumentace |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
rámová konstrukce |
cze |
dc.subject |
železobeton |
cze |
dc.subject |
výztuž |
cze |
dc.subject |
prut |
cze |
dc.subject |
tenzometr |
cze |
dc.subject |
napětí |
cze |
dc.subject |
spřahovací trn |
cze |
dc.subject |
zatěžovací lis |
cze |
dc.subject |
zatížení |
cze |
dc.subject |
okrajové podmínky |
cze |
dc.subject |
nosná konstrukce |
cze |
dc.subject |
neutrálná osa |
cze |
dc.subject |
těžiště |
cze |
dc.subject |
trhliny |
cze |
dc.subject |
podpora |
cze |
dc.subject |
příčle |
cze |
dc.subject |
smyková síla |
cze |
dc.subject |
moment setrvačnosti |
cze |
dc.subject |
zatěžovací šířka |
cze |
dc.subject |
ideální průřez |
cze |
dc.subject |
ohybový moment |
cze |
dc.subject |
tlakový snímač |
cze |
dc.subject |
statické posouzení |
cze |
dc.subject |
frame structure |
eng |
dc.subject |
reinforced concrete |
eng |
dc.subject |
reinforcement |
eng |
dc.subject |
bar |
eng |
dc.subject |
strain gauge |
eng |
dc.subject |
stress |
eng |
dc.subject |
shear connector |
eng |
dc.subject |
loading baler |
eng |
dc.subject |
load |
eng |
dc.subject |
boundary conditions |
eng |
dc.subject |
bearing structure |
eng |
dc.subject |
neutral axis |
eng |
dc.subject |
centre of mass |
eng |
dc.subject |
cracks |
eng |
dc.subject |
support |
eng |
dc.subject |
transom |
eng |
dc.subject |
shear force |
eng |
dc.subject |
moment of inertia |
eng |
dc.subject |
load width |
eng |
dc.subject |
ideal cross-section |
eng |
dc.subject |
bending moment |
eng |
dc.subject |
force washer |
eng |
dc.subject |
static analysis |
eng |
dc.title |
Posouzení rámového rohu tvořeného spřaženou ocelobetonovou příčlí a železobetonovou opěrou |
cze |
dc.title.alternative |
Evaluation of the frame corner formed by steel-concrete transom and reinforced concrete abutment |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Pokorný, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2016-02-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
Evaluation of the frame corner formed by steel-concrete transom and reinforced concrete abutment.
The aim of my diploma thesis was to design and experimental evaluation of the frame corner formed by steel-concrete transom and reinforced concrete abutment with subsequent comparing the results of static analysis according to Eurocode with the results of computational model made ATENA 3D software and the experimet. Diploma thesis is consisted of several separate steps:
1) Background research of the issue
2) Working out nad optimizing static analysis two variants steel-concrete frame corner
3) Elaborating of production documentation of both variants of the frame, including their attachment to load stand in VVCD
4) Placement measurement techniques for interest points in the structure
5) Experimental measurements of loaded construction
6) Comparing results of the experiment with a computing model construction made in the ATENA 3D software by using the nonlinear calculation |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní stavitelství |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D34539 |
|
dc.thesis.degree-program |
Stavební inženýrství |
cze |
dc.identifier.stag |
29370 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |