Digitální knihovnaUPCE
 

Výuka hrdinství

Závěrečná práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2015

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce se zaměřuje na fenomén hrdinství tak, jak jej definuje americký psycholog P. Zimbardo. Jeho výzkumy ukazují, že dovednost hrdinství se dá postupně učit, že hrdinou se člověk nerodí, ale že se jím stává. Práce dále vychází z Projektu heroické imaginace od stejného autora, který se zabývá tím, jak mladé lidi k hrdinství vychovávat. Cílem práce je navrhnout výchovně-vzdělávací celek, který může být pro výuku hrdinství použit. Práce hledá odpovědi na otázku, jak učit mladé lidi se zachovat v různých sociálních situacích tak, aby dokázali vytvořit pozitivní změnu v životě svém i druhých.

Rozsah stran

45 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

doplňující pedagogické studium

Studijní program

Signatura tištěné verze

D33240

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

hrdinství, HIP, Zimbardo, Philip, difuze zodpovědnosti, dav, konformita, poslušnost, odvaha, akceschopnost, komfortní zóna, heroism, diffusion of responsibility, crowd, conformity, obedience, courage, ability to act, comfort zone

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced