Využití autoevaluačních technik u žáků jako forma výchovy k odpovědnosti
Závěrečná práceStatus neznámýDatum publikování
2015
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato závěrečná práce je rozdělená na dvě části – teoretickou a praktickou část. Teoretická část
se zaobírá pojmem odpovědnost, metodami a formami výchovy k odpovědnosti jako
důležitým hnacím motorem pro morálně silného a úspěšného člověka. Dále tato část navazuje
na metody a formy sebehodnocení, které vedou k posílení samotné odpovědnosti. Praktická
část obsahuje 3 samostatné bloky. V první části je provedený výzkum, který šetří vztah
autoevaluační techniky – dotazníku a výchovy k odpovědnosti žáků. Další část popisuje
rozhovor se žáky 1. ročníku střední školy. Rozhovor uzavíral vyučovací hodinu, kde se žáci
mohli vyjádřit k výuce ale také ke své práci. Poslední část je ukázkou autoevaluace v praxi na
základní škole Chalabalova 2, Brno.
Rozsah stran
88 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
doplňující pedagogické studium
Studijní program
Signatura tištěné verze
D33243
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
autoevaluace, sebehodnocení, odpovědnost, výchova, dotazník, rozhovor, autoevaluation, self-evaluation, responsibility, education, questionnaire, conversation