Romský žák ve škole (případová studie)
Závěrečná práceOtevřený přístupSoubory
Datum publikování
2015
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zabývá specifiky vzdělávání romských žáků na úrovni základní školy. Výzkum má
formu případové studie, jejímiž respondenty je romský žák, jeho rodiče a pedagožka, která má
praktické zkušenosti prací na úrovni základního školství. Hlavním cílem práce je tvorba
případové studie, na základě které jsou vyvozeny závěry týkající oblasti vzdělávaní romských
žáků. Tato studie může sloužit k lepšímu pochopení specifik spojených s touto problematikou.
Teoretický rámce tvoří zejména analýza dostupných zdrojů, v empirické části je provedena
série rozhovorů.
Rozsah stran
44 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
doplňující pedagogické studium
Studijní program
Signatura tištěné verze
D33244
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Romové, základní školství, případová studie, historie, Roma, elementary education, case studies, history