Čtením a psaním ke kritickému myšlení: Model E-U-R ve výuce společenských věd
Závěrečná práceDatum publikování
2015
Autoři
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Ve své práci se zabývám výukou islámu v rámci společenských věd na
střední škole podle projektu Čtením a psaním ke kritickému myšlení. V
první kapitole stručně pojednávám o tom, co je to kritické myšlení, jakou
má historii a jak je definováno. Ve druhé kapitole porovnávám tradiční a
humanistický model výuky z hlediska Carla Rogerse. Ve třetí kapitole se
stučně věnuji psychosociálnímu vývoji adolescentů. Ve čtvrté kapitole
představuji projekt Muslimové očima českých školáků, jehož obsahem je
výuka islámu na středních školách a korekce chybných informací o
islámu, které převládají ve veřejném mínění. V závěrečné kapitole se pak
věnuji konceptu samotné hodiny.
Rozsah stran
42 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
doplňující pedagogické studium
Studijní program
Signatura tištěné verze
D33250
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
kritické myšlení, vzdělávání, islám, vývojová psychologie