Didaktické zpracování tématu: Využití aktivizačních metod ve výuce
Závěrečná práceOtevřený přístupDatum publikování
2015
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Předkládaná závěrečná práce s názvem „Didaktické zpracování tématu: Využití
aktivizačních metod ve výuce“ je zpracována v rámci absolvování doplňujícího
pedagogického studia pro učitele druhého stupně základních škol a učitele středních
škol.
Závěrečná práce se zabývá metodickým zpracováním problematiky využití
aktivizačních metod pro dosažení vzdělávacích cílů ve vzdělávacím předmětu
Sociální péče na střední odborné škole. Cílem závěrečné práce je upozornit na
důležitost využití aktivizačních metod ve vzdělávání pro dosažení vzdělávacích cílů,
předání žákům důležitých klíčových kompetencí a zefektivnění vzdělávacího
procesu. Součástí práce je tedy soubor metodických námětů, jak danou problematiku
co nejefektivněji realizovat ve školní praxi.
Rozsah stran
63 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
doplňující pedagogické studium
Studijní program
Signatura tištěné verze
D33251
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
výukové metody, aktivizační metody, vyučování, sociální péče, učební pomůcky, studenti, education methods, activating methods, teaching, social care, teaching aids, students