Peer feedback in teaching and learning English

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Černá, Monika cze
dc.contributor.author Peterová, Nikola
dc.date.accessioned 2015-09-27T10:42:43Z
dc.date.available 2015-09-27T10:42:43Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/61632
dc.description.abstract This bachelor thesis deals with the issue of peer feedback in teaching and learning English in educational institutions. In the theoretical part of this thesis, the issue of assessment will be covered in connection to the term of feedback and peer feedback. The advantages and disadvantages of peer feedback will be discussed in connection to second language acquisition. The practical part is based on a research conducted in one educational institution. eng
dc.format 52 s. cze
dc.format.extent 1368440 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject feedback cze
dc.subject peer feedback cze
dc.subject second language acquisition cze
dc.subject teaching and learning English cze
dc.subject zpětná vazba cze
dc.subject vrstevnické hodnocení cze
dc.subject cizojazyčná výuka cze
dc.title Peer feedback in teaching and learning English eng
dc.title.alternative Peer feedback in teaching and learning English eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Reimannová, Irena cze
dc.date.accepted 2015 cze
dc.description.abstract-translated Tato bakalářská práce se zabývá problematikou tzv. peer feedback, tedy zpětnou vazbou poskytovanou spolužáky, ve výuce anglického jazyka na základní škole. V úvodu teoretické části je zkoumaná problematika zasazena do kontextu hodnocení ve vyučování, dále je definován pojem zpětná vazba, její různé typy a zdroje a hlavní důraz je kladen na zpětnou vazbu poskytovanou spolužáky. Výhody a rizika spojené s využíváním tohoto zdroje zpětné vazby jsou diskutována ve vztahu ke specifikům cizojazyčné výuky. V praktické části je realizováno výzkumné šetření s cílem zjistit, zda se ve výuce anglického jazyka zpětná vazba poskytovaná spolužáky vyskytuje a jak ji žáci vnímají. cze
dc.description.department Katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D33769 cze
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.identifier.stag 25443 cze
dc.date.embargo 2015-06-29 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet