Analýza zákazníka vybrané organizace

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina cze
dc.contributor.author Francová, Radka
dc.date.accessioned 2015-09-27T10:39:17Z
dc.date.available 2015-09-27T10:39:17Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/61509
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá analýzou zákazníka společnosti WOODCOTE CZ, a.s. V první části jsou popsány teoretické znalosti týkající se dané problematiky. Ve druhé části jsou využity tyto poznatky s cílem segmentovat zákazníky a zjistit jejich hodnotu pro podnik Na základě provedené analýzy jsou výsledky vyhodnoceny a následně je navržena strategie budování vztahu se zákazníkem. cze
dc.format 74 s. cze
dc.format.extent 1094976 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject customer analysis cze
dc.subject customer value cze
dc.subject customer life time value cze
dc.subject customer relationship management cze
dc.subject RFM analysis cze
dc.subject analýza zákazníka cze
dc.subject hodnota zákazníka cze
dc.subject řízení vztahu se zákazníkem cze
dc.subject RFM analýza cze
dc.title Analýza zákazníka vybrané organizace cze
dc.title.alternative Analysis of customer in a selected organization eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kožená, Marcela cze
dc.date.accepted 2015 cze
dc.description.abstract-translated This thesis deals with customer analysis in the company WOODCOTE CZ, a.s. In the first part theoretical knowledge of a subject is gathered, the second part is focused on practical use of findings and a customer evaluation. Based on analysis, results are analysed and the strategy of building the relationship with a customer is designed afterwards. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D32988 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Název práce: Analýza zákazníka vybrané organizaceOtázky a připomínky vedoucí práce k obhajobě: 1) Pro RFM analýzu autorka využila MS Excel a software SPSS Clementine. V čem se liaí výstupy získané pomocí těchto nástrojů?, 2) Do jaké míry jsou zpracovaná data využitelná pro zkoumanou organizaci? Otázky a připomínky oponenta práce k obhajobě: Jednou ze zásad správně nastaveného CRM je zjistit, co přesně motivuje zákazníky od jednorázové koupě k dlouhodobému vztahu k prodávajícímu. Na jaké oblasti řízení vztahů se zákazníky by se měla firma zaměřit, resp. které důležité informace o zákazníkovi by měla znát? cze
dc.identifier.stag 25328 cze
dc.date.embargo 2015-08-05 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet