dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
cze |
dc.contributor.author |
Kuprová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-27T10:39:16Z |
|
dc.date.available |
2015-09-27T10:39:16Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/61508 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá public relations aktivitami v neziskové organizaci Mamma HELP - sdružení pacientek s nádorovým onemocněním prsu. Teoretická část práce objasňuje základní pojmy týkající se neziskových organizací a jejich působení v České republice. Dále tato část zahrnuje úvod do problematiky PR včetně vymezení PR procesu a jednotlivých nástrojů. Praktická část je zaměřena na samotnou neziskovou organizaci Mamma HELP. Cílem práce je zhodnotit stávající PR aktivity a navrhnout vhodnou PR strategii v návaznosti na cíle organizace. |
cze |
dc.format |
74 s. |
cze |
dc.format.extent |
2557752 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
public relations |
cze |
dc.subject |
non-profit institution |
cze |
dc.subject |
PR process |
cze |
dc.subject |
communication |
cze |
dc.subject |
Mamma HELP |
cze |
dc.subject |
neziskové organizace |
cze |
dc.subject |
PR proces |
cze |
dc.subject |
komunikace |
cze |
dc.title |
Public relations v neziskové organizaci |
cze |
dc.title.alternative |
Public relations in the non-profit institution |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kožená, Marcela |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with public relations activities in non-profit institution Mamma HELP, association of patients with breast cancer. The theoretical part of the thesis defines basic information related to non-profit institutions in the Czech Republic. This part also defines key PR terms including phases of PR process. The practical part is focused specifically to the non-profit institution Mamma HELP. The analysis of actual situation and draft of relevant PR strategy appropriate to institution´s goals are the aim of the thesis. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D32572 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Cílem práce bylo provést situační analýzu zvolené organizace a návrh vhodné strategie public relations v návaznosti na cíle organizace. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem práce:1. Jakým způsobem využila autorka výsledky SWOT analýzy při návrhu PR kampaně?2. Z jakých podkladů a informací autorka čerpala při návrhu rozpočtu dané kampaně?3. Z jakého důvodu navrhuje hodnocení mediálního výstupu kampaně pomocí metody AVE (ve vazbě na informaci v teoretické části s. 31, že tato metoda není odborníky doporučována)?4. V závěru autorka uvádí, že z praktického hlediska je nutno vyčkat na realizaci kampaně. Kdy by mělo k této realizaci dojít a jak na návrh PR kampaně reagovala nezisková organizace Mama HELP?5. Na základě čeho jste stanovila primární cíl vámi navrhované PR kampaně (alespoň o 20% zvýait počet žen na preventivních prohlídkách)? Není tento cíl přília nereálný?6. Ve SWOT analýze uvádíte v hrozbách konkurenční neziskové organizace. Nebylo by vhodné navázat s těmito organizacemi spíae spolupráci a postupovat společně za stejným cílem? |
cze |
dc.identifier.stag |
25321 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-04-29 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |