Public relations v neziskové organizaci

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina cze
dc.contributor.author Kuprová, Markéta
dc.date.accessioned 2015-09-27T10:39:16Z
dc.date.available 2015-09-27T10:39:16Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/61508
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá public relations aktivitami v neziskové organizaci Mamma HELP - sdružení pacientek s nádorovým onemocněním prsu. Teoretická část práce objasňuje základní pojmy týkající se neziskových organizací a jejich působení v České republice. Dále tato část zahrnuje úvod do problematiky PR včetně vymezení PR procesu a jednotlivých nástrojů. Praktická část je zaměřena na samotnou neziskovou organizaci Mamma HELP. Cílem práce je zhodnotit stávající PR aktivity a navrhnout vhodnou PR strategii v návaznosti na cíle organizace. cze
dc.format 74 s. cze
dc.format.extent 2557752 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject public relations cze
dc.subject non-profit institution cze
dc.subject PR process cze
dc.subject communication cze
dc.subject Mamma HELP cze
dc.subject neziskové organizace cze
dc.subject PR proces cze
dc.subject komunikace cze
dc.title Public relations v neziskové organizaci cze
dc.title.alternative Public relations in the non-profit institution eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kožená, Marcela cze
dc.date.accepted 2015 cze
dc.description.abstract-translated This thesis deals with public relations activities in non-profit institution Mamma HELP, association of patients with breast cancer. The theoretical part of the thesis defines basic information related to non-profit institutions in the Czech Republic. This part also defines key PR terms including phases of PR process. The practical part is focused specifically to the non-profit institution Mamma HELP. The analysis of actual situation and draft of relevant PR strategy appropriate to institution´s goals are the aim of the thesis. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D32572 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Cílem práce bylo provést situační analýzu zvolené organizace a návrh vhodné strategie public relations v návaznosti na cíle organizace. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem práce:1. Jakým způsobem využila autorka výsledky SWOT analýzy při návrhu PR kampaně?2. Z jakých podkladů a informací autorka čerpala při návrhu rozpočtu dané kampaně?3. Z jakého důvodu navrhuje hodnocení mediálního výstupu kampaně pomocí metody AVE (ve vazbě na informaci v teoretické části s. 31, že tato metoda není odborníky doporučována)?4. V závěru autorka uvádí, že z praktického hlediska je nutno vyčkat na realizaci kampaně. Kdy by mělo k této realizaci dojít a jak na návrh PR kampaně reagovala nezisková organizace Mama HELP?5. Na základě čeho jste stanovila primární cíl vámi navrhované PR kampaně (alespoň o 20% zvýait počet žen na preventivních prohlídkách)? Není tento cíl přília nereálný?6. Ve SWOT analýze uvádíte v hrozbách konkurenční neziskové organizace. Nebylo by vhodné navázat s těmito organizacemi spíae spolupráci a postupovat společně za stejným cílem? cze
dc.identifier.stag 25321 cze
dc.date.embargo 2015-04-29 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet