Měření a řízení výkonnosti firmy ve vztahu k zákazníkům

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Stříteská, Michaela cze
dc.contributor.author Kohoutová, Soňa
dc.date.accessioned 2015-09-27T10:39:12Z
dc.date.available 2015-09-27T10:39:12Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/61504
dc.description.abstract Tato práce pojednává o problematice měření a řízení výkonnosti firmy s důrazem na zákaznickou perspektivu. Hlavním cílem práce je provedení analýzy systému měření výkonnosti ve vztahu k zákazníkům ve společnosti Flexima, s.r.o. V první části práce jsou definována teoretická východiska zvolené problematiky. V druhé části je provedena analýza měření a řízení výkonnosti ve vztahu k zákazníkům ve společnosti, která je zhodnocena v kontextu teoretických východisek. Na základě získaných výsledků jsou formulována doporučení ke zlepšení současného stavu. cze
dc.format 96 s. cze
dc.format.extent 1779788 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject business performance cze
dc.subject performance measurement and management cze
dc.subject Balanced Scorecard cze
dc.subject EFQM Excellence Model cze
dc.subject customer satisfaction cze
dc.subject customers cze
dc.subject výkonnost podniku cze
dc.subject měření a řízení výkonnosti podniku cze
dc.subject Model excelence EFQM cze
dc.subject spokojenost zákazníka cze
dc.subject zákazníci cze
dc.title Měření a řízení výkonnosti firmy ve vztahu k zákazníkům cze
dc.title.alternative Performance measurement and management of company in the context of customers relationship eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Bartoš, Kamil cze
dc.date.accepted 2015 cze
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the issue of performance measurement and management with emphasis on the customer perspective. The main goal is to analyse the performance measurement system in relation to customers at company FLEXIMA Ltd. Within the first part are defined theoretical bases of the chosen issue. In the second part is carried out an analysis of the performance measurement and management in relation to customers in a selected company that is evaluated in the context of theoretical knowledge. Based on the obtained results, the recommendations to improve the current state are formulated. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D32990 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Název práce: Měření a řízení výkonnosti firy ve vztahu k zákazníkůmPřipomínky a otázky vedoucí práce k obhajobě: Proč zkoumané společnosti v závěru práce doporučujete uvažovat o přechodu právě na systém BSC? Připomínky a otázky oponenta práce k obhajobě: Jaké finanční ukazatele byste vzhledem k závěrům vyplývajícím z diplomové práce a vzhledem k charakteru firmy doporučila sledovat a proč? cze
dc.identifier.stag 22168 cze
dc.date.embargo 2014-08-15 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet