dc.contributor.advisor |
Stříteská, Michaela |
cze |
dc.contributor.author |
Kohoutová, Soňa
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-27T10:39:12Z |
|
dc.date.available |
2015-09-27T10:39:12Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/61504 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce pojednává o problematice měření a řízení výkonnosti firmy s důrazem na zákaznickou perspektivu. Hlavním cílem práce je provedení analýzy systému měření výkonnosti ve vztahu k zákazníkům ve společnosti Flexima, s.r.o. V první části práce jsou definována teoretická východiska zvolené problematiky. V druhé části je provedena analýza měření a řízení výkonnosti ve vztahu k zákazníkům ve společnosti, která je zhodnocena v kontextu teoretických východisek. Na základě získaných výsledků jsou formulována doporučení ke zlepšení současného stavu. |
cze |
dc.format |
96 s. |
cze |
dc.format.extent |
1779788 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
business performance |
cze |
dc.subject |
performance measurement and management |
cze |
dc.subject |
Balanced Scorecard |
cze |
dc.subject |
EFQM Excellence Model |
cze |
dc.subject |
customer satisfaction |
cze |
dc.subject |
customers |
cze |
dc.subject |
výkonnost podniku |
cze |
dc.subject |
měření a řízení výkonnosti podniku |
cze |
dc.subject |
Model excelence EFQM |
cze |
dc.subject |
spokojenost zákazníka |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.title |
Měření a řízení výkonnosti firmy ve vztahu k zákazníkům |
cze |
dc.title.alternative |
Performance measurement and management of company in the context of customers relationship |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Bartoš, Kamil |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the issue of performance measurement and management with emphasis on the customer perspective. The main goal is to analyse the performance measurement system in relation to customers at company FLEXIMA Ltd. Within the first part are defined theoretical bases of the chosen issue. In the second part is carried out an analysis of the performance measurement and management in relation to customers in a selected company that is evaluated in the context of theoretical knowledge. Based on the obtained results, the recommendations to improve the current state are formulated. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D32990 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Název práce: Měření a řízení výkonnosti firy ve vztahu k zákazníkůmPřipomínky a otázky vedoucí práce k obhajobě: Proč zkoumané společnosti v závěru práce doporučujete uvažovat o přechodu právě na systém BSC? Připomínky a otázky oponenta práce k obhajobě: Jaké finanční ukazatele byste vzhledem k závěrům vyplývajícím z diplomové práce a vzhledem k charakteru firmy doporučila sledovat a proč? |
cze |
dc.identifier.stag |
22168 |
cze |
dc.date.embargo |
2014-08-15 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |