dc.contributor.advisor |
Retka, Tomáš |
cze |
dc.contributor.author |
Franc, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-27T10:36:20Z |
|
dc.date.available |
2015-09-27T10:36:20Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/61412 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá problematikou reprodukce vzdělání ve vysokoškolsky vzdělaných rodinách. Snaží se zjistit, jakým způsobem působí rodinné prostředí na vzdělanostní dráhy svých potomků. Teoretická část seopírá především o teoretické koncepty Pierra Bourdieuho
a Tomáše Katrňáka. V empirické části získává potřebná data pro zjištění vlivu rodinného prostředí na vzdělanostní dráhy svých potomků prostřednictvím kvalitativního výzkumu ve vysokoškolsky vzdělaných rodinách. Výzkumnou metodou pro sběr potřebných dat jsou polostrukturované rozhovory. |
cze |
dc.format |
53 s. |
cze |
dc.format.extent |
1553877 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
reproduction |
cze |
dc.subject |
family environment |
cze |
dc.subject |
cultural capital |
cze |
dc.subject |
education |
cze |
dc.subject |
college students |
cze |
dc.subject |
offspring |
cze |
dc.subject |
reprodukce |
cze |
dc.subject |
rodinné prostředí |
cze |
dc.subject |
kulturní kapitál |
cze |
dc.subject |
vzdělání |
cze |
dc.subject |
vysokoškoláci |
cze |
dc.subject |
potomci |
cze |
dc.title |
Rodina a její vliv na vzdělanostní dráhy vysokoškoláků |
cze |
dc.title.alternative |
Family and its Impact on the educational Paths of College Students |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kašpar, Oldřich |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This work deals with an education reproduction issues in families with a university degree. It tries to find out in what way does the family environment influences on educational careers of their offspring. A theoretical part leans mainly on theoretical Pierre Bourdieu´s and Tomáš Katrňák´s concepts. In the empirical part acquirres the necessary data for finding out the impact of the family on the educational paths of their offspring by means of a qualitative research in families with the university degree. A half-structured interviews is a research method for necessary data collecting. |
eng |
dc.description.department |
Katedra sociálních věd |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální antropologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D33092 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Sociologie |
cze |
dc.description.defence |
Student představil svou BP, její cíle, výsledky, byly přečteny oba posudky. Student zodpověděl dotazy komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
22877 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-06-30 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |