Vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Bakalářská práceStatus neznámýDatum publikování
2015
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Předmětem této bakalářské práce je vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. V první části práce je zpracována rešerše odborné literatury, zabývající se problematikou image firmy jako nástroje pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Jsou popsány vztahy se zákazníky, jejich význam pro firmu a následně je v teoretické rovině podrobně rozvedena image firmy jako jeden z nástrojů, který napomáhá k vytvoření vzájemných vztahů mezi dodavatelem a odběratelem na B2B trhu. V závěru teoretické části práce je krátce zmíněno public relations jako nástroj budování pozitivní image firmy.
Praktická část práce obsahuje zpracování a analýzu výsledků primárního výzkumu zaměřeného na zjištění vnímané prospěšnosti zákaznicky orientované firemní image pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu, a to jak z pohledu dodavatelů, tak odběratelů chemických produktů. Jsou zde prezentovány jednak celkové výsledky zjištěné u dodavatelů i odběratelů, ale je provedeno také srovnání vnímání prospěšnosti jednotlivých atributů firemní image z hlediska odběratelů i dodavatelů a také podle různých charakteristik respondentů.
Rozsah stran
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Studijní program
Chemické a procesní inženýrství
Signatura tištěné verze
Práce dosud není ve studovně dostupná
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Relations with customers, corporate image and corporate identity, public relations, B2B market, research perception of corporate image