Řízení vztahů se zákazníky ve společnosti PRO-BIO s.r.o.
Bakalářská práceDatum publikování
2015
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky ve společnosti PRO-BIO
s.r.o. V první části jsou vymezeny základní pojmy a souvislosti v oblasti řízení vztahů se zákazníky včetně popisu informačních systémů CRM (Customer Relationship Management = řízení vztahů se zákazníky). Zkratka CRM bývá chápána jako strategie podniku zaměřená na budování vztahů se zákazníky a zároveň také jako informační systém zahrnující činnosti pro správu zákaznických dat. Bakalářská práce je tedy zaměřena na obě pojetí možného chápání CRM. Druhá část práce navazuje na teoretickou část a zahrnuje analýzu CRM ve společnosti PRO-BIO s.r.o. z pohledu strategie firmy i využití informačních systémů CRM. Tato analýza odhalila určité problémy a nedostatky, na které by se firma měla zaměřit při svém úsilí zlepšovat vztahy se zákazníky.
Rozsah stran
60 s., 3 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Studijní program
Chemické a procesní inženýrství
Signatura tištěné verze
Práce dosud není ve studovně dostupná
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Customer relationhip management, information system CRM, PRO-BIO Ltd