Digitální knihovnaUPCE
 

Řízení vztahů se zákazníky ve společnosti PRO-BIO s.r.o.

Bakalářská práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2015

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky ve společnosti PRO-BIO s.r.o. V první části jsou vymezeny základní pojmy a souvislosti v oblasti řízení vztahů se zákazníky včetně popisu informačních systémů CRM (Customer Relationship Management = řízení vztahů se zákazníky). Zkratka CRM bývá chápána jako strategie podniku zaměřená na budování vztahů se zákazníky a zároveň také jako informační systém zahrnující činnosti pro správu zákaznických dat. Bakalářská práce je tedy zaměřena na obě pojetí možného chápání CRM. Druhá část práce navazuje na teoretickou část a zahrnuje analýzu CRM ve společnosti PRO-BIO s.r.o. z pohledu strategie firmy i využití informačních systémů CRM. Tato analýza odhalila určité problémy a nedostatky, na které by se firma měla zaměřit při svém úsilí zlepšovat vztahy se zákazníky.

Rozsah stran

60 s., 3 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků

Studijní program

Chemické a procesní inženýrství

Signatura tištěné verze

Práce dosud není ve studovně dostupná

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Customer relationhip management, information system CRM, PRO-BIO Ltd

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced