dc.contributor.advisor |
Machač, Otakar |
cze |
dc.contributor.author |
Jílková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-27T10:34:41Z |
|
dc.date.available |
2015-09-27T10:34:41Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/61354 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky ve společnosti PRO-BIO
s.r.o. V první části jsou vymezeny základní pojmy a souvislosti v oblasti řízení vztahů se zákazníky včetně popisu informačních systémů CRM (Customer Relationship Management = řízení vztahů se zákazníky). Zkratka CRM bývá chápána jako strategie podniku zaměřená na budování vztahů se zákazníky a zároveň také jako informační systém zahrnující činnosti pro správu zákaznických dat. Bakalářská práce je tedy zaměřena na obě pojetí možného chápání CRM. Druhá část práce navazuje na teoretickou část a zahrnuje analýzu CRM ve společnosti PRO-BIO s.r.o. z pohledu strategie firmy i využití informačních systémů CRM. Tato analýza odhalila určité problémy a nedostatky, na které by se firma měla zaměřit při svém úsilí zlepšovat vztahy se zákazníky. |
cze |
dc.format |
60 s., 3 s. |
cze |
dc.format.extent |
2725117 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
Customer relationhip management |
cze |
dc.subject |
information system CRM |
cze |
dc.subject |
PRO-BIO Ltd |
cze |
dc.title |
Řízení vztahů se zákazníky ve společnosti PRO-BIO s.r.o. |
cze |
dc.title.alternative |
Customer Relationship Management in PRO-BIO Ltd. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with customer relationship management in PRO-BIO Ltd. The
first part defines the basic concepts and context of customer relationship management systems including a description of CRM. CRM is often seen as a company strategy focused on building customer relationships, and also as an information system including activities for the management of customer data. Bachelor thesis is focused on both theory possible understanding of CRM. The second part follows the theoretical and includes analysis of customer relationship management in PRO-BIO Ltd. from the perspective of corporate
strategy and use of CRM systems. This analysis revealed a number of problems
and deficiencies that the company should focus on in its efforts to improve relations with customers. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
Práce dosud není ve studovně dostupná |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
\par{Jak{é} jsou možnosti podniku, kter{ý} m{á} jedinečn{ý} v{ý}robek, pro pos{í}len{í} pozice na trhu? Jak{é} dodatečn{é} funkčnosti přin{á}{š}{í} v posuzovan{é}m podniku modul Business Intelligence jako nadstavba Money S5? Jak{é} certifik{á}ty z oblasti kvality produktů podnik m{á} a jak{é} v{ý}hodu mu přin{á}{š}{í}?\par}
\par{Studentka zodpověděla v{š}echny ot{á}zky.\par} |
cze |
dc.identifier.stag |
27763 |
cze |
dc.date.embargo |
2035-07-16 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |